Mä en kyllä tossa rellomahassa paljon poseerailis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Big Brother -talon Henna paljasti joutuneensa lyömään puolustaakseen itseään. Henna valitteli muille BB-talon naisille, ettei voi esimerkiksi mennä baarissa yksin naistenvessaan, koska hän pelkää joutuvansa hakattavaksi.

- Kerrankin yks nainen läppäs mua ja sitten kerskaili kavereilleen, Henna kertoi Subtv:n verkkosivujen mukaan.

Cheryll uskoi asian johtuvan ennakkoluuloista, koska Henna on niin näyttävä nainen. Cheryll paljasti itsekin joutuvansa ajoittain ennakkoluulojen kohteeksi.
IS

:o :o :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Cheryll uskoi asian johtuvan ennakkoluuloista, koska Henna on niin näyttävä nainen. Cheryll paljasti itsekin joutuvansa ajoittain ennakkoluulojen kohteeksi.
IS

:o :o :laugh: :laugh:

Joo-o :o :laugh:

Tuntuuhan tuo olevan aika valmis näyttelemään kaikennäköstä et mahtoko chipal mennä vaan vähän lause väärin ;)

henna on ruma kuin rullatuoli, aivan karsee eukko. Ilmn meikki varmasti tooosi karmea tapaus. Kaikki muut talossa olevat tytöt on kauniinpia. joo ja leuka tulis tosi tarpeeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sen pitäis ottaa silikonileuka :ashamed: :D

Mun mies sanoi eilen ihan samaa!! Ei ole leukaa ollenkaan. Ja ne huulet on muka korjailtu (ja jos saa sanoa ääneen, niin ne on RUMAT). Meidän työpaikan pojata sanoi tänään että se näyttää ihan jyrsijältä... :whistle:

..niin ja mä en sii avannut tota linkkiä, oletin vaan vastauksista että kenestä puhutaan! B)

Silikoneista ja rellomahasta voi mun mielestä mollatakin mutta on aika henkikökohtaista mollata toista ihmistä sellaisesta ominaisuudesta mille hän itse ei voi mitään!
Ja unohdetaan nyt toi, että vois ottaa silikonia leukaan..

Kerran katsoin vahingossa 30 sek bb:a ennen kuin älysin vaihtaa kanavaa. Eli en tiedä asiasta mitään.
Mutta linkin kuvassa olevasta naisesta kysyisin ekana, miksi se esittelee tussukarvoitusaluettaan. Maha nyt on suhtkoht normaali.

Yhteistyössä