Mä en kyllä nyt ala: Matti ratkesi ryyppäämään ja Susanna jätti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meriska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Matilla ei ole ollut hänen omien sanojensa mukaan vankilan jälkeen elämässä muuta kuin keikat ja mäkisukset. Ankara keikkatahti alkoi tuntua jäsenissä ja pääkopassa jo kesällä.

- Olen mennyt keikalta keikalle ja kun on jäänyt pikkaisen vapaata, niin ei kun hyppäämään. Normaalia perhe-elämää ei ole ollut, Matti sanoi Seiskalle. "

Eikös tuohonkin nyt pystyisi itse jotenkin vaikuttaan? Keikkoja vähemmän ja omaa aikaa enemmän elämään.

Voi surkeuden surkeus. Voi kun Matti ryhdistäytyisi taasen ja pikaisesti. On aivan liian mahtava persoona viinan vietäväksi taas. Kunhan ei vaan sinne Mervin kupeeseen taas vaan palaisi :'(

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26972824]"Matilla ei ole ollut hänen omien sanojensa mukaan vankilan jälkeen elämässä muuta kuin keikat ja mäkisukset. Ankara keikkatahti alkoi tuntua jäsenissä ja pääkopassa jo kesällä.

- Olen mennyt keikalta keikalle ja kun on jäänyt pikkaisen vapaata, niin ei kun hyppäämään. Normaalia perhe-elämää ei ole ollut, Matti sanoi Seiskalle. "

Eikös tuohonkin nyt pystyisi itse jotenkin vaikuttaan? Keikkoja vähemmän ja omaa aikaa enemmän elämään.[/QUOTE]

Eivätkös alkoholistit aina pyri siirtämään vastuun omasta toiminnastaan ympäristölle, olosuhteille tai muille ihmisille? "Enhän minä muuten, mutta kun..."

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26972871:
Eivätkös alkoholistit aina pyri siirtämään vastuun omasta toiminnastaan ympäristölle, olosuhteille tai muille ihmisille? "Enhän minä muuten, mutta kun..."

Onhan se niinkin.
Mutta jos on tuntunut että tahti on liian kova niin miksi ei hölläisi vähän? Onhan Matilla noissa keikoissa tietysti elantokin kiinni.

Yhteistyössä