Mä en kykenis parisuhteeseen hyvännäköisen miehen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Toki kumppanin ulkonäön tulee edes jollain tavalla miellyttää, mutta ne parhaimmannäköiset mä oon skipannut elämästäni ihan tietoisesti.

Jokainen ulkonäöllään multa jalat alta saava mies on ollut niin itseään täynnä, leuhka ja pelimies, että ihan puistattaa! En voisi koskaan luottaa yltiöhyvännäköiseen mieheen, joka tietää itsekin vetovoimansa ja käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen naisia kaataakseen.

Olen tyytyväinen mieheeni, joka ei ole järin komea, mutta miellyttää kyllä silmää ja onpahan ainakin luotettavampi kuin aiemmin deittailemani komistukset, jotka tavoittelivat vain omaa etuaan!

Eihän se nyt noin mee. On paljon myös kivoja sekä hyvännäköisiä miehiä. Ja yhtälailla on paljon itsekkäitä ja leuhkoja huononnäköisiä miehiä.

Samaa voi myös sanoa naisista, jos on sellaista kokenut - tämän aloituksen tarkoituksena ei ole mollata varta vasten MIEHIÄ, mutta oman tieteellisen tutkimukseni pohjalta puhun. Enkä välttäisi kokeilla, että onko niitä kunnollisia+hyvännäköisiä miehiä todella olemassa...

Siis toki voi olla kiva ja hyvännäköinen yhtä aikaa, mutta kumppanikseni en huoli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
laitapa linkki tutkimustuloksista ;)

Häh?
OMAN tieteellisen tutkimukseni perusteella... :whistle:

TIETEELLINEN tutkimus.....

Meillä on tuttavapiirissäni tapana useinkin puhua "omasta tieteellisestä tutkimuksesta", jos olemme havainnoineet tiettyjä asioita, olipa kyse näistä hyvännäköisten miesten käyttäytymisestä, tiettyjen kukkien istutuksesta ja menestyksestä Suomen olosuhteissa tms... Ilmeisesti teillä erilaiset jutut. :) Ei tätä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa! =)

laitapa linkki tutkimustuloksista ;)

Häh?
OMAN tieteellisen tutkimukseni perusteella... :whistle:

TIETEELLINEN tutkimus.....

Meillä on tuttavapiirissäni tapana useinkin puhua "omasta tieteellisestä tutkimuksesta", jos olemme havainnoineet tiettyjä asioita, olipa kyse näistä hyvännäköisten miesten käyttäytymisestä, tiettyjen kukkien istutuksesta ja menestyksestä Suomen olosuhteissa tms... Ilmeisesti teillä erilaiset jutut. :) Ei tätä nyt niin vakavasti tarvitse ottaa! =)

en ottanut vakavati. en vaan ite kàytà sanaa tieteellinen, paitsi oikeasti tieteelliisistà asioista. hyvàà pààsisàistà!

No mä oon kyllä löytäny kaikki samassa paketissa!
On todella komea ja huomaavainen,kiltti,luotettava,fiksu,hellä,ja kaikin tavoin mies isolla M-kirjaimella! Siis myös huolehtiva ja vastuuntuntoinen,tarpeen tullen jyrkkäkin : )

Mä tiedän itse olevani sen verran hyvännäköinen että pystyisin olemaan parisuhteessa komean miehen kanssa :) Itseasiassa ennen väitin, että ulkonäöllä ei ole väliä, mutta nykyään ymmärrän, että kyllä mä saan valikoida seurani ihan millä perusteilla mä haluan ja voin odottaa kunnes löydän jonkun jossa ulkonäkö ja sisäinen olemus ovat molemmat kunnossa. Mun ei tarvitse ottaa ketä tahansa eikä pidäkään.

Onnekseni minäkään en ole vain TYYTYNYT mieheeni. Onnekseni olen myös saanut huomata, ettei se jumalainen ulkonäkö tee autuaaksi, jos sisältä on pelkkää höttöä. Teidän onneksenne olette itse löytäneet hyvännäköisen ja vielä kunnollisenkin miehen! Minä olen onnellinen näin. :)

Koska itse olen mielestäni hyvännäköinen, ja ilmeisesti muidenkin, olen aina janonnut vain niiden parhaimmannäköisten miesten seuraa ja päinvastoin. Lopulta tapasin nykyiseni, oikean miehen, jonka kanssa jutut osuivat yksiin, jonka kanssa oli äärettömän hauskaa ja johon pystyy luottamaan, enkä paremmasta enää tiedäkään. Mitä sitten, ettei hän ole mikään jumalaisen komea? Mukiinmenevä kylläkin, eikä oo ollu kyl mitään vaikeuksia. :D

Oman kokemukseni perusteella kaikki nämä TODELLA hyvännäköiset miehet ovat pettäjiä, pelaajia, valehtelijoita. Loistavia elämään kaksoiselämää. Valitettavasti... Useilla oli monia samanaikaisia suhteita, useilla tapana tehdä paskatemput naisille, jokunen oli jopa naimisissa mut pyöritteli silti muita naisia - tuttuja näkyjä baarissa. :( Puhun nyt siis näistä mitä minun elämääni on sattunut, en tarkoituksellisesti yritä vihjailla omista miehistänne mitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä tiedän itse olevani sen verran hyvännäköinen että pystyisin olemaan parisuhteessa komean miehen kanssa :) Itseasiassa ennen väitin, että ulkonäöllä ei ole väliä, mutta nykyään ymmärrän, että kyllä mä saan valikoida seurani ihan millä perusteilla mä haluan ja voin odottaa kunnes löydän jonkun jossa ulkonäkö ja sisäinen olemus ovat molemmat kunnossa. Mun ei tarvitse ottaa ketä tahansa eikä pidäkään.

Laitapa kuvas? Mun käsitykseni taitaa sit poiketa sinun käsityksestäsi, jos niistä Damin kuvista pystyi jotakin päättelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Laitapa kuvas? Mun käsitykseni taitaa sit poiketa sinun käsityksestäsi, jos niistä Damin kuvista pystyi jotakin päättelemään.

Löytyy Irc-Galleriasta samalla nikillä.

Yhteistyössä