Mä vaan niin inhoan sieniä :ashamed: Mua siis suorastaan oksettaa koko sienet niin miten ihmeessä meidän lapset on niistä niin kiinnostuneita? Pari vuotta takaperin vanhin poika joka silloin täytti 7v toivo synttärilahjaksi SIENIKIRJAA! Ostin, koska ajattelin, ettei pitäs siirtää tätä mun sienikammoa lapsiin mutta en kyllä enää millään jaksais ku ne tuo niitä (haisevia) sieniä roppakaupalla PÄIVITTÄIN enkä mä tajua niistä holkäsen pöläystäkään :ashamed: Reppanat ovat sitte niin kauhean pettyneitä kun en laita niistä mitään ruokaa.....
En tiiä, miten oppisin tunnistamaan edes jonkun yleisen sienen, että voisin edes niille laittaa jotain? Ja miten pääsen tästä iljetyksestä sieniä kohtaan....mua puistattaa ajatus, että ne on toukkien valloittamia kaikki ja ja ja ....... :|
En tiiä, miten oppisin tunnistamaan edes jonkun yleisen sienen, että voisin edes niille laittaa jotain? Ja miten pääsen tästä iljetyksestä sieniä kohtaan....mua puistattaa ajatus, että ne on toukkien valloittamia kaikki ja ja ja ....... :|