Mä en kestä tota tk:n tätiä!!!*!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muuttanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muuttanut

Vieras
Voi hitto kun yritin saada tytölle aikaa lääkäriin. Olis pitäny kaikki elämäntarinat taas vuodattaa hänelle, vaikka ei kuulu mikään muu ku et neiti on sairas ja tarvii ajan. Ei ole mitään maailman velvollisuutta kertoa muuta jos ei halua.
Jaakas varmaa kymmenen minuuttia ja minä siellä luurissa odotan et "voi mihin minä nyt osaisin tän ajan laittaa, ku ei oikee tänää oo eikä huomenna" kerran sama kotka laitto meille ajan ja kun menin, niin kävi ilmi et ei meillä mitään aikaa ollutkaan, vaan aiko vaan kysyä et josko lekuri kattos siinä välissä!?! Mulla on ihan muutakin tekemistä kun lähtee sairaan lapsen kanssa kattoon sinne et josko?
Hermostuin lopulta ja sanoin et no mikä se seuraava vapaa aika on ? Niin sai sanottua sit et no perjantaina johon minä sit että hyvä laita siihen. No mikä siinä on niin vaikeeta et sais heti sanottua et millon on seuraava vapaa aika? Sitä vaan kysyin heti alussakin. En kait mää nyt oikeesti oleta et jos soitan ennen kolmee tk:hon et pitäs samaksi päiväksi päästä?!?!?!?