Mä en kestä enään tätä paskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin kyllästynyt

Vieras
Vaimo käy hevostalleilla päivittäin ja ei vaihda vaatteita kun tulee kotiin, haisee hevosenpaska ihan älyttömästi eikä se itse sitä varmaan haista kun sanon sille että vaihda vaatteet haisee paska ja mene suihkuun niin ei, sanoo että ei haise eikä tarvi mennä suihkuun, kertokaa vinkkejä miten saan sen käymään suihkussa ja vaihtamaan puhtaat vaatteet tallireissun jälkeen?

Suoraan sanon joka kerta vaan ei usko, istuu keittiöön syömään ne paskaset vaatteet päällä ja rojahtaa sitten sohvalle katsomaan televisiota, pari tuntia siinä voihkii oloaan ja sitten menee nukkumaan ottaa tietenkin silloin vaatteet pois sängyn viereen jakkaralle, pari kertaa olen vienyt ne paskaset vaatteet kylppäriin pesuun meneväksi vaan se varmaan herää yöllä jonkin takia ja hakee ne vaatteet siihen takaisin, aamulla kun herää pesee naaman ja ilmeisesti alakertansa mutta ei käy suihkussa, syö jotain ja lähtee tallille, tulee illalla kotiin, tätä jatkuu päivästä toiseen ja viikosta toiseen, vaihtaa se viikonloppuisin ne vaatteet ja käydään saunassa yhdessä siinäpä se yhteinen hetki sitten onkin. ASutaan maalla ja meillä on itsellä hevosia mutta on tallityttöjäkin jotka hoitaisi ne hommat.

Yhteistyössä