mä en kelpaa miehille kuin kaveriksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulalla

Vieras
oon ihan ok näköinen ja kaikkee mut "kunnon" miehille kelpaan vaan hyväksi ystäväksi.
luonteessakaan ei oo erityistä vikaa mielestäni, oon aika kiltti ja herkkä.
rentut kyllä pyörii ympärillä, kai mussa on joku magneetti :/
MIKSI? Mitä mä teen väärin??

Ripustaudutko miehiin? Ja tärkein, rakastatko itseäsi, vai ajatteletko aina etten mä nyt tota miestä ainakaan saa? Se on se mikä miehet karkoittaa, tai toinen on se jos on liian tyrkyllä.

Rakasta itseäsi ja näytä se kaikille, elä kuitenkaan pissaa päähän nosta!

Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
Ripustaudutko miehiin? Ja tärkein, rakastatko itseäsi, vai ajatteletko aina etten mä nyt tota miestä ainakaan saa? Se on se mikä miehet karkoittaa, tai toinen on se jos on liian tyrkyllä.

Rakasta itseäsi ja näytä se kaikille, elä kuitenkaan pissaa päähän nosta!

no joo siis on mulla on ihan hyvä itsetunto ja oon onnellinen.
ja enkä mä nyt mielestäni ripustaudu, mulla on oma elämä ja toisilla oma ja niiden ehdoilla mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja ulalla:
oon ihan ok näköinen ja kaikkee mut "kunnon" miehille kelpaan vaan hyväksi ystäväksi.

Mulla oli samaa ongelmaa, ennen kun löysin tuon ihanan mieheni. Siinä voi olla sellainen juttu, että jos nää kunnon miehet tietää sulla taustalla pyörineen renttumiehiä, voivat ajatella ettei sua kiinnosta he kun kaverina.

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Alkuperäinen kirjoittaja ulalla:

Mulla oli samaa ongelmaa, ennen kun löysin tuon ihanan mieheni. Siinä voi olla sellainen juttu, että jos nää kunnon miehet tietää sulla taustalla pyörineen renttumiehiä, voivat ajatella ettei sua kiinnosta he kun kaverina.

kai mullakin sit vielä jotain toivoo on..äääh, tulis jo kohalle :)

Mulla on päinvastainen ongelma. Haluaisin miehiä kavereikseni, mutta yleensä kaikki kaveriehdokkaat alkaa jossain vaiheessa katsoa mua sillä silmällä, myös sellaiset, joihin en koskisi edes pitkällä tikulla. Tällä hetkellä en tosin voisi ottaa muuta kuin kaveriksi niitäkään, joita kuolaan, koska mulla on ollut mies jo kymmenisen vuotta.