Mä en keksi miehelle mitään lahjaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valitusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valitusta

Vieras
Mietin Sodastreamia, kun mies juo aika paljon limpparia, mutta tykkäiskö se sit niistä? Ovatko ne juomat hyviä?

Sit mietin matkajääkaappia, kun isompi uusi vene hankinnassa ja siellä ois kiva olla jääkaappi...

Sit meinasin tallentavaa digiboksia, mutta olisin halunnut jonkun halpiksen, jossa vain yksi viritin, mutta ei sellaisiakaan tunnu mistään löytyvän :( Järkyttäviä summia mulla ei kuitenkaan lahjaan ole laittaa :(

Mikse haluu digiboksin jossa on vaa yksi viritin? Tapoihinsa kangistunu? Käteväähän se on katsoa toista kanavaa samall aku digiboksi tallentaa yhtä, kahta tai kolmea kanavaa.

Mikse haluu digiboksin jossa on vaa yksi viritin? Tapoihinsa kangistunu? Käteväähän se on katsoa toista kanavaa samall aku digiboksi tallentaa yhtä, kahta tai kolmea kanavaa.

Koska ne missä on useampi maksaa joku 300 euroa. Ja mies on tähän asti pärjännyt ilmankin, mutta valittaa vaan välillä, kun ei jaksa jotain ohjelmaa katsoa loppuun, kun aamulla aikainen herätys töihin niin olisi kiva, että saisi just lopun esim tallennettua :)

Eiköhän tässä ollu kyse siitä että lahjan antaja halus vaan 1-virittimellisen boksin,jotta se olis halvempi.

Mutta joo,älä osta kodinkonetta tms mistä on sullekin iloa. Yritä mieluummin miettiä jotain mieheLLE. Mitä harrastaa? Onko kyseessä pyöreät vuodet vai isänpäivä tms pienempi? Jos ns tavallinen synttäri tai isänpäivä,niin hintaa tärkeämpi on musta ajatus,että on just hänelle,hänen toiveitaan ajatellen ostettu.

[QUOTE="vieras";22404024]Eiköhän tässä ollu kyse siitä että lahjan antaja halus vaan 1-virittimellisen boksin,jotta se olis halvempi.

Mutta joo,älä osta kodinkonetta tms mistä on sullekin iloa. Yritä mieluummin miettiä jotain mieheLLE. Mitä harrastaa? Onko kyseessä pyöreät vuodet vai isänpäivä tms pienempi? Jos ns tavallinen synttäri tai isänpäivä,niin hintaa tärkeämpi on musta ajatus,että on just hänelle,hänen toiveitaan ajatellen ostettu.[/QUOTE]

Niin no ei asuta samassa taloudessa eli se on vain hänelle... Eikä tuo harrasta mitään muuta kuin työntekoa, ei käytä koruja, ei todellakaan käy missään hieronnoissa, vaatteita oon joskus antanut: mitään niistä ei ole edes käyttänyt, mahdotonta ostaa mitään :( Plus että rahaa sillä on kuitenkin sen verran, että sinällään kaiken voi ostaa itse :(

Meillä taas tuo isänpäivä aiheuttanut hieman päänvaivaa, lapsia kolme. Heistä jokainen on tehnyt isälleen lahjan ja minä puolestani päätin ilahduttaa miestä viemällä hänet leffaan isänpäivän kunniaksi (varmaankin isänpäivää edeltävänä lauantaina). Opiskelijabudjettiin sopiva lahja. :D

Jotkut tykkäävät Sodastreamista, jotkut eivät. Sen ostaminen on riski, koska eivät ne juomat kuitenkaan ole saman makuisia, kuin kaupasta ostetut omat lempparilimut.

Jos en muuta keksi, minä ostan miehelleni nättejä pikkulahkeellisia alushousuja, semmoisia joita itsekin tykkään katsella:) Mallin pitää tietysti olla sellainen, joita mies käyttää. Esim. Stockmannilla on monesti Björn Borgin kalsareita tarjouksessa, joku semmoinen tuntuu vähän hienommalta lahjalta kuin marketin kalsarit. Yöhousuja ja niihin sopivia t-paitoja ostan myös välillä, kuten myös kauluspaitoja, kun mieheni on laiska käymään vaatekaupoissa. Tiedän myös mistä elokuvista ja kirjoista mieheni on kiinnostunut, sellaisia ostan joskus.

Jos miehelläsi on kaikkea mitä tarvitsee ja kallis maku, niin sitten on kyllä aika turha ostella mitään lahjoja, eikä ainakaan kannata ostaa kodinkoneita tai elektroniikkaa, jota miehet yleensä tykkäävät ostella itse.

En oikein näe järkeä noissa hiilihapotuslaitteissa. Lidlistä saa halvempaa pullovettä kuin tuolla koneella kotitekoisesti. Uskaltanen myös epäillä niiden limsajauheiden makua, kyllä tuolta jotain lidl colaa saa 2litraa eurolla, joka on vielä ihan hyvääkin. Että ei paljoa noin taloudellisesti kannata ostaa. Tietysti sitten ekologisuus on asia erikseen.

[QUOTE="alkup.";22404044]Niin no ei asuta samassa taloudessa eli se on vain hänelle... Eikä tuo harrasta mitään muuta kuin työntekoa, ei käytä koruja, ei todellakaan käy missään hieronnoissa, vaatteita oon joskus antanut: mitään niistä ei ole edes käyttänyt, mahdotonta ostaa mitään :( Plus että rahaa sillä on kuitenkin sen verran, että sinällään kaiken voi ostaa itse :([/QUOTE]

MIKSI sä ostat tälle miehelle yhtään mitään? Jos te ette vielä edes asu yhdessä? Ei se "harrastaa vain työntekoa" edes kuulosta järkevältä valinnalta puolisoksi...

Anna suihinotto.

Yhteistyössä