mä en jaksaisi enää esittää et olen vahva ja et ero ei tunnu missään(anteeksi kun teen toisen aloituksen )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surumieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surumieli"

Vieras
kun se kuitenkin tuntuu! esitän kaikille paitsi parille et eron pahin vaihe on jo tunnepuolella ohi ja että en itke ja olen vahva ja kovakuorinen mutta oikeesti itken ja pohdin ja pohdin ja itken,en välttämättä itke joka päivä,paitsi nyt on taas ollu muutama päivä vaikeeta ja nyt se romahdus taas tuli. Ottaa koville tää esittäminen et kaikki on hyvin mutta kun heti jos itken muiden nähden niin ihmetellään miksi mä vielä mietin sitä ja itken.En mä joka päivä mieti mutta nyt on ollu huonoa aikaa.

No älä esitä. :hug: Ei tosin kannata puhua asiasta sellaisille, joiden kommentit vain pahoittavat mielesi. Toivottavasti sulla on joku, jolle puhua. Ihan normaalia, että sattuu vielä ja paljon. Erosta on niin vähän aikaa.

mulle tulee erosta ens vuonna 3v ja jatkan esittämistä. välillä uskon itsekin että olen vahva ja kyllä tämä tästä,mutta sitten taas nään jonkun onnellisen parin tai menen kylään averille ja nään heidän onnellisen perheen ja laten kanssa touhuavan isän.
mulla ei le ketään jolle voisin kertoa miltä musta todella tuntuu. sitten kaikki vielä sanoo miten vahva mä olen ja hienosti selviän ilmankin miestä, niin mitäpä siihen sit sanois..

No älä esitä. :hug: Ei tosin kannata puhua asiasta sellaisille, joiden kommentit vain pahoittavat mielesi. Toivottavasti sulla on joku, jolle puhua. Ihan normaalia, että sattuu vielä ja paljon. Erosta on niin vähän aikaa.

on mulla nyt yks jolle puhua,toinenkin periaatteessa on mutta sillekään enää kauheasti ole puhunut ihan vaan siksi et sillä on omia murheita ja paineita jotka on suuria juttuja ja musta tuntuu et mun juttuni on sen rinnalla ihan mitättömän pieniä.

[QUOTE="vieras";24901988]Miksi teet itsestäsii yli-ihmistä? Ei kannata, ja ainakin osa näkee yrityksesi läpi ja säälii sua. Yritä löytää joku ulospääsy.[/QUOTE]

en mä mitään yli-ihmistä itestäni tee. pakkohan tässä on esittää kun kun jos vaikka itken niin heti joku kommentoi et nyt eteenpäin ja lopetas nyt jne. Onneks nyt on ees yks jolle ei tarvii esittää ja tavallaan toinenki.

Yhteistyössä