Mä en jaksa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mun täytyy joku pyytää apuun, mä en ees pystyssä pysy. eilenki kaaduin kylppäriin ja löin pään kaakeleihin. vihoviiminen tauti.
Ja ihana ku ei täällä uudessa asunnossa oo ku pari palaa leipää ja kahvia ja teetä. Onneks lapset on äitillä yön.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kyllä mun täytyy joku pyytää apuun, mä en ees pystyssä pysy. eilenki kaaduin kylppäriin ja löin pään kaakeleihin. vihoviiminen tauti.
Ja ihana ku ei täällä uudessa asunnossa oo ku pari palaa leipää ja kahvia ja teetä. Onneks lapset on äitillä yön.

Liikkeelle siitä, laiskuus ei vie ketään eteenpäin

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

Liikkeelle siitä, laiskuus ei vie ketään eteenpäin

Voi kuinka järkevä olet!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Tee ja leipähän on just hyvää tohon tautiin. :hug:

mä vihaan teetä, mut kokeillaan nyt. Tänään pääsi sängystä ylös niin ettei tarviny pitää seinistä kiinni.
Ihan hirvee olo.
Mulla oikeesti meni jalat alta ku kiidin vessaan oksentaan... Sumeni silmissä

voi ei! meillä oli vuosi sitten ihan sama tilanne. Siis miten se ainoa oksutauti+flunssa+kuume-yhdistelmä voi ihan oikeesti tulla just sillon, kun on muutto. Molemmat noin kerran viidessä vuodessa ja tietysti samaan aikaan!!
Koita jaksaa!

Yhteistyössä