Mä en jaksa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Tämä raskaus on ollu vaan ongelmia toisensa perään :| Ensin oli ensimmäiset 20 viikkoa pää kipeä, sitte viikolla 18 alkoi nuo supistukset, välillä oli kipeät supistukset jo alle 10 min välein, sairaalassa ne saatiin sitte loppumaan. Nyt on alkanu pahoinvointi, ei pysty paljo mitään syömään. Ja jos imuroi, niin alkaa supistaa ja ne jatkuu koko päivän taukoamatta |O Nivuskivut on niin kamalat, ettei meinaa päästä kävelemään. Äsken meinasin jäädä koiran kanssa puolitiehen, ku ei meinannu pystyä kävelemään.
Kuinka mä muka maanantaina pystyn enää menemään töihin :o Ja lievän skolioosin takia selkä on aivan mielettömän kipeä, aamusta saa hetken aikaa puskea itteään sängystä ylös :kieh:
Pitää yrittää miettiä positiivisesti, eli n. 15 viikkoa enää jäljellä. Mä aluksi suunnittelin, että aletaan heti yrittämään neljättä kun tämä syntyy, kun tässäkin yritystä kesti 1,5v... mutta taidetaan kyllä odottaa hetki, jos seuraava raskaus on vielä tätäkin vaikeampi.

Olipas aikamoinen valitusvirsi :ashamed:

Mä kuvittelin, että tämäkin raskaus menee yhtä hyvin, ku poikien odotus :| Sillon ei ollu mitään vaivoja, enkä ollu ainuttakaan päivää saikulla. Nyt mä oon ollu melkeen vaan kotona :/

Laita mies imuroimaan! Niin minäkin jouduin tekemään. :kieh:
Oli se vaan kurjaa kun supisteli tosi herkästi. Ja ne nivuset, ai-jai!!!
Viimeiset kaksi viikkoa oli sellaista, että kun vähän aikaa olit istahtanut, et meinannutkaan enää päästä ylös.
Napsin Panadolia niihin kipuihin.

Ja minä hullu ottaisin vaikka tuplana ne vaivat, kunhan saisin vielä kolmannen lapsen! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Laita mies imuroimaan! Niin minäkin jouduin tekemään. :kieh:
Oli se vaan kurjaa kun supisteli tosi herkästi. Ja ne nivuset, ai-jai!!!
Viimeiset kaksi viikkoa oli sellaista, että kun vähän aikaa olit istahtanut, et meinannutkaan enää päästä ylös.
Napsin Panadolia niihin kipuihin.

Ja minä hullu ottaisin vaikka tuplana ne vaivat, kunhan saisin vielä kolmannen lapsen! :o

On nämä vaivat kyllä sen arvoisia :heart: Nyt vaan tekee mieli vähä valittaa... :ashamed:

Yhteistyössä