mä en jaksa ymmärtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tota ukkoa..
pienetki asiat saa mut kiehumaan..eniten ihmetyttää et riippuu kenen kans tekee töitä ni sen mukaa tietää soittaako koko päivänä/kannattaako sille soittaa..Eilen lupasi että tulee ajoissa tänää että pääsen jumppaan mut nyt ei sit tiedäkkää..
monena päivänä sanonu lähtevänsä kolmen aikaa mut lähteeki töistä vasta yli tunti sen jälkeen..kotiin tullessa ruoka aina valmis,koira ulkoilutettu ja kämppä siisti..
Mä kyl räjähdän jos en pääsekkää jumppaa kun herra ei vaivaudu lähtee normaaliin aikaa töistä!!murrrrrrr...

Hmmmm.....meillä mä tiedän jo että herra ei kotiudu ennen klo 19...ei pääse niinkuin yllättämään tuo myöhäisyys. Koirat on myös jokatapauksessa ulkoilutettu ja lapset syötetty ja juotettu ja kämppä siis kun herra kotiutuu :saint:
Mä en edes siis yritä mihinkään jumpalle :D

täällä tulee hulluksi jos ei ikinä pääse mihinkää YKSIN!!!!
saan juosta koko matkan jumppaa jos sekään auttaa..nyt paiskii töitä saman tyypin kans kesäkuuhun eli tätä tiedossa sinne asti..ihanaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täällä tulee hulluksi jos ei ikinä pääse mihinkää YKSIN!!!!
saan juosta koko matkan jumppaa jos sekään auttaa..nyt paiskii töitä saman tyypin kans kesäkuuhun eli tätä tiedossa sinne asti..ihanaa :(

Ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu :hug:
Mä olen aina lasten kanssa kaikki päivät, mies aina töissä klo 7-19....jotenkin tähän on jo ihan tottunut. Ja ihania kavereita onneksi on tässä lähellä, ollaan sitten porukalla ulkona illat muiden muksujen ja äitien kanssa...
Ja joskus lähden sitten kun hellu kotiutuu töistä kaupoille yksin tai jonkun kaverin kanssa. Ihana tunti tai kaksi aikuisseurassa :D :saint:

Yhteistyössä