Mä en jaksa tätä perhettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermot menee

Vieras
Poika ärsyttää siskoa, joka ärsyyntyy helposti ja poika sen tietää ja sitä sitte tekeekin.
Mies oli ulkona ripustaas pyykkii, mä pois kotoa.
Tytöl palo käämit kun poika ärsytti ja ärsytti, niin potkas poikaa päähän.
Kauhee huuto.
Tyttö meni omaan huoneeseen lukkojen taakse, isänsä potkas oven auki, kun vara-avainta ei antan hermot ettii.

Mitä mä teen noille???

Laitan kaikki jäähylle???

Ihan oikeest palaa käpy koko sakkiin!!!

Minkä ikäisiä ja paljonko ikäeroa?
Meillä vajaat 2v ikäeroa ja tyttö 15 ja poika 13, hulluksi niiden kanssa tulee =(
vinkkejä luen mielelläni itsekin...

siis miksi se potkii päähän ja keneltähän lie oppinut jos isänsä potkii ovia? ja miksi se toinen kiusaa toista tahallisesti? onko niin surkimus joka asiassa että kadehtii toista eikä sen takia jätä rauhaan siskoaan? hyi helvetti inhoaisin minäkin noita.

Minkä ikäisiä ja paljonko ikäeroa?
Meillä vajaat 2v ikäeroa ja tyttö 15 ja poika 13, hulluksi niiden kanssa tulee =(
vinkkejä luen mielelläni itsekin...
6 & 9.

siis miksi se potkii päähän ja keneltähän lie oppinut jos isänsä potkii ovia? ja miksi se toinen kiusaa toista tahallisesti? onko niin surkimus joka asiassa että kadehtii toista eikä sen takia jätä rauhaan siskoaan? hyi helvetti inhoaisin minäkin noita.

En tiedä.
Isänsä EI ole tehnyt ennen mitään tuollaista, siihen on turha nyt vedota tässä.
Kärsii kyllä masennuksesta, kun on tulossa lomautusta ja on saanut aiemmin jo jotain lääkkeitä asiaan.
On siis lähinnä ärtyisä ja henkisesti "ummella" koko ukko.

En usko, että 6v kahdehtii siskoaan, se vaan on huomannu, mistä narusta vetää ja toinen pulttaa, mikä on kai ns. hauskaa...

Poika 13 ja tyttö 10, usein ovat ylimmät ystävät ja turhan usein ottavat jostain yhteen. Pikkasen rauhoitti tilannetta kun sanoin että heidän on itse selvitettävä kiistansa, eikä kannata tulla minulle kantelemaan. Tänään molemmilla kasvot naarmuilla (muutama pieni naarmu ), ottivat yhteen siitä kumpi sais pelata pleikkarilla. Sitä näyttää olevan täällä Kokkolassa liikenteessä:

Playstation-peli aiheutti tappelun Kokkolassa

Aina ei jaksais kuunnella typerää toisen kiusaamista ja turhaa mäkätystä. Usein käsken heidät pihalle jäähylle.

meillä jo aikaa kun olivat tuon ikäisiä, mutta tuntuu että on jo iäisyyden olleet sotajalalla/kavereita vuoronperään... nyt ehkä viimeiset 2v on ollut todella rankkaa =(
En siis osaa antaa yhtään vinkkejä, mutta voimia kovasti =)

No voit olla onnellinen että miehes ripustaa pyykkejä, mäkin OLISIN.
Joo, no oon mä sentä SIITÄ. =)
Muuten on välillä ärtyisä paska koko ukko. =/

Mut pitänee ymmärtää.
Mä elän ite hetkessä, joten en murehdi mahdollisia lomautuksia yms etukäteen.
Tai että onko esim mulla töitä tammikuussa, nyt on työsopimus vuoden loppuun...

Kiitos muuten kaikille maalaisjärkisille vastaajille.

Lätkäisen kaikille pelikiellon on näköjään nimittäin pelattu sekä tietokoneella että Pleikkarillla täällä, SEN jälkeen ovat aina ihan kierroksilla koko sakki!!!!
(Hyvin muuten passas toi uutinenkin!)

Yhteistyössä