Mä en jaksa tätä... aina kun oon käymässä vanhempien luona niin ne vaan riitelee ja haukkuu toisiaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en jaksa

Vieras
Isä vetää viinaa, äiti haukkuu sen takia... jos isä ei vedä viinaa, äiti haukkuu muuten vaan. Noh, sit yleensä isä haukkuu äitiä muuten vaan, mm. sen takia kun äiti haluaa kunnostaa taloa ja isän mielestä ei tarvii. :( :headwall: Sitten ne vaan naljailee ja kuittailee koko ajan, jos jotain yhteistä tarviis sopia, esim. uuden auton osto olis äidin mielestä ajankohtainen mutta isä vaan sanoo mulle (ei siis mene suoraan äidin luo) että "noh, antaa äitis ostaa auto, mulle on ihan sama kun ei mulla oo rahaa, ostakoot äitis jos sillä on..." jne. ihan turhanpäiväistä paskaa. Tuo autojuttukin menee oikeasti niin että niillä on rahaa ostaa auto mutta isä on niin laiska ettei kiinnosta. Ei tässä oo paljon järkee. :( Miksei ne vaan vois elää sovussa?

Sua taitaa väsyttää olla välikäden asemassa? Joskus mulla on ollut semmoinen paikka, että riidan osapuolet mököttivät toisilleen ja haukkuivat kumpikin toisensa minulle. Siihen väsyy oikeasti hyvinkin pian. Vielä kun on mennyt vierailulle odottaen ihan tavallista rauhallista yhdessäoloa.

No, muista, että saat kyllä ihan luvan kanssa väsyä. Ei kai tuohon mitään pikalääkettä olekaan, mutta varo, ettet ala ottaa huonoa omaatuntoa väsymisestäsi. Sitä jos alkaa stressata, ei siitä tule loppua sitten millään.

Yhteistyössä