Mä en jaksa miehen siskoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Pahempi kuin anoppi. Nyt se on ottanut tehtäväkseen mulle töitä. Aina "vihjassut" että siellä ja siellä olis paikka. Ootko huomannut? No olethan hakenut? Yleensä ne paikat on sellasia, ettei mulla riitä edes työkokemus hakea.

Äsken soitti taas ja hän oli jutellut sen ja sen tuttavansa kansas (taas) ja se sanoi sitä ja tätä ja ei silleen kannata hakea ja tolleen kannattaa tehdä jne. Ymmärtääkö kukaan edes että mua ärsyttää? Mua rupes oikeesti itkettään. Eikö se vois antaa mun olla jo rauhassa?!

No onko hän kummiskaa tahallaan ilkeä vaan tuntuis että haluaa yrittää auttaa sua työn saannissa vaikkakaan ei ymmärrä että sua ahdistaa. Sano ihan nätisti hälle että haluat hakea työpaikkasi itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:
En oo ainut jonka miehen siskojen jutut alkaa keittään...Tässä vasta yhden kanssa joutu tappeleen lainavaateista et saa takas...Ja sit se suuttu ja toivotti hyvät loppu elämät :whistle:

No kiva kuulla että en oo ainut. Mä oon siis vielä raskaana, normisti en ehkä näin herkäksi rupeais. Eikä sisko tietenkään vielä tiedä, mikä ei yhtään helpota tilannetta. Ei oikein kehtais suuttuakaan sille, se itse ei koskaan hermostu. Mun on vaan vaikea sanoa suoraan että riittää. Tiiän että pitäis. Nytkin olin puhelimessa aika tyly. Sisko on vielä reippaasti mua ja veljeään vanhempi, joten on välillä kovin holhoava.

voin kertoa että v*tutusta on myös toisin päin. Mun veljen vaimoke osaa olla niin ärsyttävä mutta minähän sen typeryyksiä siedän hymyssä suin koska veljeni on hänet armaakseen valinnut.

Yhteistyössä