Mä en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies vaan juo ja juo ja juo.
Viikon ehkä selvänä ja taas alkaa alusta.
Mä oon niin loppu sen juomiseen ettei kukaan voi tajuta ja kun samassa asunnossa täytyy asua nin kauan että saan lasten kanssa oman.

jätä se! juoppo on juoppo koko ikänsä. se ei siitä miksikään muutu. naapurin muija oli fiksu, kun vihdoinkin jätti äijänsä. kun se juoppo ei suostunu itte häipymään, häipyi muija kakaroineen.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
jätä se! juoppo on juoppo koko ikänsä. se ei siitä miksikään muutu. naapurin muija oli fiksu, kun vihdoinkin jätti äijänsä. kun se juoppo ei suostunu itte häipymään, häipyi muija kakaroineen.

Näinhän se meilläkin menee, kun vaan saisin sen asunnon.

jaksamista teille. toivottavasti saatte asunnon pian. ootko jutellut miehen kanssa juomisesta? onko edes halua lopettaa juomista?

mun paappa on entinen alkoholisti, mumma sitä kauan katteli ja paappaa uhkasi erolla. aina se lupas lopettaa. sit kerran mumma sit sanoi sille, et nyt päätät, perhe vai viina. paappa sano et viina. niinpä mumma marssi siltä seisomalta laittaan eropaperit ja ettimään uutta asuntoa. ja niin ne eros. jonku vuoden paappa vielä siinä ryypiskeli. sit 40senä sai ekan sydänkohtauksen, siihen loppu viina ja tupakka ku seinään ja edelleen on raitis(nyt 80v)

Kiitti, olen puhunut ja lääkäri on puhunut sille juomisesta, mutta ei auta. Viina vie niin lujaa että me jäädään kauas taka-alalle siinä kohtaa ja siksipä lähdenkin.
Ainoo mikä harmittaa on se etten ole lähtenyt aiemmin.

Taas se tuli niin kännissä ettei meinannu pystyssä pysyä ja vaatteet likasena ja housun viilut auki. Muistuttaa lähinnä jotain spurgua joka asunu kadulla jo jonkun tovin.
Itku pääsi taas kun en vaan enää jaksa.