Mä en jaksa enää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Oon niin väsynyt tähän elämään.. vauvelia odottelen rv 18. Miehen kans vaan tapellaan kun en osaa mitään, en osaa pitää turpaani kiinni, olen huono vaimo jne, jne. Tukea en ole saanut raskauden aikana ollenkaan, olen kuulemman nii hullu etten tarvitse tukea..

ei jaksa enää...

Kiitos!
antaakohan ne neuvolasta ylimääräisen ajan keskustelua varten?? ois ihana puhua jonku ihan kokonaan ulkopuolisen ihmisen kanssa tästä tilanteesta.. Jotenki tuntuu et miehellä on kaikki muu tärkeämpää ku minä ja vauva. Ja ikää miehelläni on 30v että eiköhän tuohon mennessä luulis olevan aikuistunut sen verran että ottais vastuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Kiitos!
antaakohan ne neuvolasta ylimääräisen ajan keskustelua varten?? ois ihana puhua jonku ihan kokonaan ulkopuolisen ihmisen kanssa tästä tilanteesta.. Jotenki tuntuu et miehellä on kaikki muu tärkeämpää ku minä ja vauva. Ja ikää miehelläni on 30v että eiköhän tuohon mennessä luulis olevan aikuistunut sen verran että ottais vastuuta.

tottakai saat neuvolasta keskusteluapua tai sitten vaikka vinkkejä et mistä vois löytää vertaistukea odotukseen.

Kyllä! Saat neuvolasta ajan keskustelua varten, kunhan vaan itse soitat ja kerrot, että haluat ajan. Ne ottaa kyllä vakavissaan, kun olet raskaana ja siinähän on aina vaarana sitten masennukset ja muut, jos niitä solmuja ei saa auki. Hyvä kun oot ajoissa hakemassa apua. Nyt on kyllä jo neuvolat kiinni, mutta soita heti maanantaiaamuna.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Oon niin väsynyt tähän elämään.. vauvelia odottelen rv 18. Miehen kans vaan tapellaan kun en osaa mitään, en osaa pitää turpaani kiinni, olen huono vaimo jne, jne. Tukea en ole saanut raskauden aikana ollenkaan, olen kuulemman nii hullu etten tarvitse tukea..

ei jaksa enää...

onpas melkein kuin minun suusta.välillä on hyviä päiviä välillä menee monta viikkoa sättiessä.sitä on melko huono vaimo vaikka tiedän että moni mies olisi onnellinen saadessaan tällaisen naisen.

välillä menee kyllä ihan ok mut jos satun pyytämään apua kotitöihin tms niin huhhuh mikä riita siitä syntyy. Sais kyllä tuoki olla tyytyväinen ku on aina ruoat valmiina ku tulee kotiin töistä, vaatteet puhtaana ja koti siistinä. Nyt vain EI jaksa enää yksin tehdä. ja nuo sanat osuu niin pahasti ja sattuu :(

Pitääpä heti maanantaina soitella tuonne nla:n jos sieltä sais apua!

Yhteistyössä