Mä en jaksa enää tota miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riitti

Vieras
Ja jos ette jaksa valitusta nii lopettakaa lukeminen.
Oon raskaana ja mies ärsyttää tahallaan mua koko ajan! Se saa mun hermot kiehumaan joka helkkarin päivä, kun yritän puhua sille niin se vaan mölöttää jotain turhaa päälle ja on muutenki ihan v*tun lapsellinen.
Sit kun se on saanu mut hermostumaan, niin sen jälkeen se yrittää sitte joko saada mut nauramaan, tai sitten se tulee hipelöimään tms. Varmaan mua kiinnostaakin joku seksi kun päässä savuaa!

Nyt se ensin ärsytti ja vittuili yms siitä asti kun herättiin. Makoili ite sängyssä ja huuteli sieltä kaikenlaista paskaa. Sitten kun se nousi ylös, se lähti vanhemmillensa. Kysyi vielä että tuunko mukaan ja sanoin että mä en tommosta paskaa jaksa kuunnella ja multa meni hermot niin että varmaan naapuritkin kuuli.

Muutenki se on ihan hirvee kun se suuttuu. Siis sen suusta tulee ties mitä. Se on esim. kommentoinut että toivottavasti saan keskenmenon, ja ettei se halua nähdä koko vauvaa, ja että kuitenkin se on vammainen tms...

Nyt mä päätin että alkaa riittää. Jos tuo käytös ei tällä helvetin sekunnilla lopu niin mä lähden lätkimään! Ja sanoin sen sille kun se lähti. Sanoin että nyt sillä on 2 vaihtoehtoa : ruveta kohtelemaan mua HYVIN, tai sitten olla ilman mua. Koska mulle ei edes pahimmassa vihanpuuskassa sanota mitään tollasta vauvasta! Myönnän, että itekkin saatan sanoa rumasti ja kaikenlaista mitä en ajattele, mutta toi meni jo kyllä liian pitkälle..

Joo. Ja kyllä, oli vaan pakko saada avautua. Tuntuupas jo paremmalle. Enää en ton äijän takia hermojani kiristele enkä pillitä. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Osanotto:
Otan osaa. Todella huonon miehen olet valinnut.

niinpä. Senkin sanoin miehelleni tänään että saakeli kun on tommonen pitäny valita. Sanoin myös että onneks voin myös valita jatkanko hänen kans vai en.
Mä en ymmärrä miks siitä on tullut tommonen. Siitä on ilmeisesti jotenki hauskaa kun mä suutun ja kun nyt mut saa kyllä helposti hermostumaan kun oon raskaana.

No, pitäkööt kohta hauskaa jonkun muun kans jos ei lopu toi touhu. Ykskin väärä sana siltä vielä ja se on siinä.

Kuule, ei se oo loukkaus sun vauvaa kohtaan vaan kaikkia ketkä oikeesti on kehitys tms vammaisia, eivätkä voi asialle mitään! Erityislapsen äitinä toivon miehellesi kaikkea helvetin pahaa elämäänsä! Toivottavasti kun seuraavan kerran lähtee esim autolla ajamaan, ajaa kolarin ja vammautuu pahasti. Vieläkö sitten tekee mieli haukkua muita.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kuule, ei se oo loukkaus sun vauvaa kohtaan vaan kaikkia ketkä oikeesti on kehitys tms vammaisia, eivätkä voi asialle mitään! Erityislapsen äitinä toivon miehellesi kaikkea helvetin pahaa elämäänsä! Toivottavasti kun seuraavan kerran lähtee esim autolla ajamaan, ajaa kolarin ja vammautuu pahasti. Vieläkö sitten tekee mieli haukkua muita.

Mäkin sille kerran sanoin että ihan yhtä hyvin hänki voi jäädä vaikka auton alle tms ja tulla vammaseksi. Ja sanoin myös että vaikka meidän vauva olisikin vammainen niin mitä sitten, ihan yhtä lailla mä sitä rakastaisin !
Sitten lepyttyään toi mies aina on muka niin pahoillaan ja sanoo että "totta kai mäkin sitä rakastaisin , halusin vaan saada sut suuttumaan " jne...
Hohhoi.

Mäkin sille kerran sanoin että ihan yhtä hyvin hänki voi jäädä vaikka auton alle tms ja tulla vammaseksi. Ja sanoin myös että vaikka meidän vauva olisikin vammainen niin mitä sitten, ihan yhtä lailla mä sitä rakastaisin !
Sitten lepyttyään toi mies aina on muka niin pahoillaan ja sanoo että "totta kai mäkin sitä rakastaisin , halusin vaan saada sut suuttumaan " jne...
Hohhoi.

Mulla niin veri kiehuu kun kuulee tuollasta. Joka helvetin päivä on pelko et miten oma erityislapsi sitten vanhemmiten pärjää jne. Ja sitten ku kuulee tuollaisii asenteita... Kuulostaa et miehes on erityisen lapsellinen.. Ehdota pariterapiaa tms ei tuosta varmaa hyvä heilu kun se lapsi syntyy..

Hohhoi.

Mulla niin veri kiehuu kun kuulee tuollasta. Joka helvetin päivä on pelko et miten oma erityislapsi sitten vanhemmiten pärjää jne. Ja sitten ku kuulee tuollaisii asenteita... Kuulostaa et miehes on erityisen lapsellinen.. Ehdota pariterapiaa tms ei tuosta varmaa hyvä heilu kun se lapsi syntyy..

joo pitää kyllä jotain keksiä että toi äijä tulee järkiinsä. tai sitten se saa ettiä jonku sellasen naisen itellensä, joka tommosta jaksaa kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja tämä mies oli ihana, mahtava ja kunnollinen siihen saakka kun pulla oli uunissa? Kaikille sitä alkaa tosiaan lasta vääntämään?!

Ei oo ollut koko aikaa tommonen. On toki ollut joitaki ärsyttäviä piirteitä mutta nyt se on ruvennut olemaan tommonen tosi törkeä.

Saanko kysyä teidän ikiä? Sinuna ottasin vähän väliä mieheen, pieni väliaikainen asumusero, ja kattosin miten tilanne kehittyy. Sillä parisuhteenne ei ainakaan helpotu kun lapsi syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Saanko kysyä teidän ikiä? Sinuna ottasin vähän väliä mieheen, pieni väliaikainen asumusero, ja kattosin miten tilanne kehittyy. Sillä parisuhteenne ei ainakaan helpotu kun lapsi syntyy.

Peesaan tätä.. Meillä oli ekas odotukses saman laista ja toisen syntymän jälkeen vaan tilanne paheni... Otat nyt heti aikalisän, et se saa alkaa aikuistumaan tai heivaa pihalle koko ukko lopullisesti. Meillä on nyt ukko heitetty pihalle, kun ei tavat muuttunu!

Uusimmat

Yhteistyössä