Mä en jaksa enää näitä supistuksia, rv 39+6. Valitusta taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Oon valitellu täällä monta viikkoa sitten jo supisteluista ja selkäsärystä.

Supistelut valvottaa yöt, viime yönä nukuin pari tuntia. Lisäksi mulla on aivan kamala flunssa.
Mä alan olemaan niin loppu ja väsyny näihin supistuksiin ja särkyyn.
Kävin viikko sitten tiistaina synnärillä ja ei kohdunsuu ole kuin sormelle auki :o , vaikka supistelee päivittäin ja välillä koko päivänkin, kipeitä on mutta ei tehokkaita.

Terkkari täällä on niin paskamainen, ei välitä, vaikka sanon, että en jaksa ja olen väsyny ja kipee, tuumaa vaan, että normaalia täs vaihees raskautta.
Joo menisin tuohon lankaan, että normaalia, jos odottaisin esikoista, mut kun hemmetti tätä on jatkunu melkein 4 viikkoa. Kolmas lapsi tulossa ja mulla ei muut raskaudet ole näin hemmetin vaikeita ollu..
Vessas pitää ravata yötä päivää tunnin välein, vauva niin alhaalla et painaa, edes istua ei pysty kauan.

Supistelut alkoi taas yöllä puol 3 ja siitä jatkui 7 asti aamulla, ja sen jälkeen supistelee pitkin päivää ja nyt illankin, mutta kun tuntuu, että näissä ei ole mitään tehoa..

Pitääköhän ne mua synnärillä typeränä, jos soitan ja sanon olostani ja kerron, että kun supistelee pitkiä supistuksia ja onhan nää kipeitäkin, mut mun mielestä ei tarpeeksi tehokkaita, että kauanko mun pitää vielä kärsiä näistä, kun ei mitään ala tapahtua, vai voisko jo alkaa käynnistelemään?

Anteeksi purkautuminen! Oli vaan pakko |O Helpotti vähäsen! :ashamed:

Mulla oli tuommoista tämän esikoisen kanssa loppuraskaus ja todella turhauttavaa ja väsyttävää oli. En saanut nukuttua kuin ihan pieniä pätkiä supistelujen, vessassa ravaamisien ja selkäsärkyjen takia ja päivisinkin olo oli kauhea. Supistelut oli myös aina välillä koko päivänkin kipeitä, mutta ne eivät käynnistäneet synnytystä.

otan osaa...erityisen rankkaa kun pitää silti jaksaa ne isommat hoitaa. meille toinen tulossa ja mä oon ihan poikki, kuitenkin pitäisi vielä pari kuukautta jaksaa, ei mua noin supistele mut muita vaivoja joten en saa nukuttua. esikoiselta oli just tuollaista ku sulla ehkä neljä päivää ennen synnytystä mut silloin sai keskittyä vain itseensä...

Mutta osaisko kukaan sanoa tähän mitään:

Pitääköhän ne mua synnärillä typeränä, jos soitan ja sanon olostani ja kerron, että kun supistelee pitkiä supistuksia ja onhan nää kipeitäkin, mut mun mielestä ei tarpeeksi tehokkaita, että kauanko mun pitää vielä kärsiä näistä, kun ei mitään ala tapahtua, vai voisko jo alkaa käynnistelemään?

Ilman muuta sun kannattaa soittaa synnärille. Itselläkin loppuraskaus menossa, olo jo aika tukala mutta ei siis mitään kivuliaita supisteluja. Neljäs lapsi tulossa. Onneksi saan yöt hyvin nukuttua, vaikka selkä välillä kipeä onkin. Sellainen kiusallinen vaiva mulla on (mitä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut), että kädet puutuu, sormia siis pistelee ja sormien nivelet kipeät. Johtuu kuulemma turvotuksesta ja pitäis juoda enemmän nestettä, lisäksi liikutella sormia. En oo kyllä huomannut että em. menetelmät auttais... Vielä kolmisen viikkoa h-hetkeen... |O

Yhteistyössä