Mä en jaksa enää, ei tunnu edes puhe auttavan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska-akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska-akka

Vieras
Mies siis käy kotona nukkumassa, syömässä, katsomassa salkkarit ja naimassa.
Sekä kerta viikkoon käydään raviradalla yhdessä. Muuten on töissä tai kavereiden kanssa, tulee iltaisin 23-03 kotiin, aamulla on kärttyinen jos ei saa unirauhaa kun lapsi mekastaa.

Olen vihjaillut että olisi kiva suokin joskus nähdä, olen kuittaillut sen poissaoloista sopivassa tilanteessa, olen keskustellut rakentavasti, olen kiukutellut ja mököttänyt, uhkaillut ja itkenyt mikään ei tehoa.

Mies viimeksi viime yönä kun asiasta metelöin kun tuli kotiin lupasi että tänään hän on koko päivän vaan mun ja lapsen kanssa! Nojuu, kello tuli 9.20 ja autostarttasi pihasta..

Mä oon niiiiiiin loppu, mä en jaksa, mä en tahdo. Mä ehdotin viime vkonloppuna että oltais pienellä porukalla menty meidän mökille saunomaan ja grillaamaan, ei käynyt, saunominen ihan tylsää ja grilliruoka ei maistu, eilen olivat koko meidän yhteisellä kaveriporukalla grillaamassa, ja muilla lapsia mukana jne.. eikä mies ollut mulle edes ilmoittanut ja kysynyt haluanko lähteä myös.

Kotona sanoo rakastavansa ja ei tiedä mitä tekisi ilman muo jne.. mutta kun kotiovi menee kiinni mut unohdetaan täysin.

Kiitos kun sai purkautua ja päästettyä ylimääräiset höyryt, alkaa vaan pinna olla tän asian kanssa loppu.

Vaikuttaa siltä että ukkos pitää siuta vain panopuuna.. itse en tuollasta katselisi pitkään vaikka ero onkin lasten suhteen rankka, mutta pitääkö sitä itseään kituuttaa jos toinen ei piä minään toista.

Hei,nyt teillä ei ole kaikki asiat kunnossa. Keskustelkaapa nyt ihan tosissaan,että missä mennään? Varmaan jo ne teidän kaveritkin hoksanneet saman. Tsemppiä:) Tuo ei voi jatkua noin.

Jep, ja olen yrittänyt miehelle kertoa miltä musta tuntuu, ja hän toteaa vain että olisit kavereidesi kanssa, no juu, arkisin olenkin kun mies on töissä, mutta iltaisin ja vkonloppuisin kaverit+heidän lapset ovat MIEHIENSÄ kanssa.. Ei tämä tunnu siinäkään kohtaa tajuavan vinkkiä.

Samoin olen sanonut että viiden tähden hotellit on asia erikseen, mutta se maksaa yöltä yhtä paljon kuin hän maksaa kuukaudessa yhtiövastiketta.

Alkuperäinen kirjoittaja olivia:
Hei,nyt teillä ei ole kaikki asiat kunnossa. Keskustelkaapa nyt ihan tosissaan,että missä mennään? Varmaan jo ne teidän kaveritkin hoksanneet saman. Tsemppiä:) Tuo ei voi jatkua noin.

Olen keskustellut, lopputuloksena on tyhjiä lupauksia, joilla tietää mun lopettavan tyytyväisenä keskustelun, kuten juri viime yönä tuo lupaus että tänään on koko päivän vain mun ja lapsen kanssa, nojuu taas se nähtiin.

Ja alkoholilla ei ole mitenkään osuutta asiaa, silloin tällöin kerran kuussa yhden oluen juo jne..

mutta tuossahan luki että juttelu ei ole tuottanut tulosta .Miehes haluaa olla yhä sinkkuy ja mennä miten haluaa ja palata sitten siistiin ja helppoon elämään sun kanssa koska pääsee niin helpommalla.Sä teet ruuat ja siivoat ja mies vaan huitelee missä haluaa .Mä en tollasta kattos vaan mies sais lähteä jos ei pysty lupauksiaan pitämään tota pitempään.

No ei ne miehet mitään vajaaälyisiä ole. Kyllä aikuinen ihminen noin toimiessaan tekee sen tarkoituksella ja ymmärtää kyllä omat prioriteettinsa. Selkeästikään ei sinusta välitä siinä määrin että haluaisi tunteesi/tarpeesi ottaa huomioon, sellaisenko parisuhteen itsellesi haluat?

Mä olen sitä mieltä että niillä puheilla voi pyyhkiä peen jos teot puhuu kerta toisensa jälkeen toista. Helppoa se on sanoa mitä hyvänsä mutta se todellinen välittäminen näkyy siinä miten on valmis toisen ottaman huomioon arjessa ja yhteisessä elämässä.

Voiko tää juttu olla tottakaan?! Miten miehes suhtautuu lapseensa, minkä ikäinenn lapsi on?
vaikuttaa todellakin niin oudolta parisuhteelta että huhhuijaa... mä heittäsin pihalle.

Ota ero.
Minä olin samanmoisessa tilanteessa pitkään, mies sai tilaisuuksia tilaisuuksien jälkeen - muutosta tuli korkeintaan kolmeksi päiväksi kerrallaan. Miehelle puhui järkeä minun lisäkseni neuvolantäti ja sukulaiset ja kun se päätyi siihen että minä ja lapset vietimme perhe-elämää keskenämme, mies tuli välillä kotiin nukkumaan ja kiukuttelemaan kun me metelöimme eikä hän saanut nukkua iltapäivällä, niin muutimme muualle.

Nyt kun asumme erillään, minun murheeni ovat vähentyneet, ja lapset eivät saa tuollaista miehen mallia. Mies ei ollut kiinnostunut perhe-elämästä ja lapsia tapaa harvoin, mutta sentään tavatessaan on hereillä.

Kun on kotona niin huomioi kyllä lapsen ja saattaa ehdottaa että vaikka tiskata puolikisi jne.. mutta tätä siis silloin harvoin kuin on kotona.. Ja toisesta naisesta ei ole kyse, sen tiedän koska hänen kaverinsa kyllä tässä käy ihan sisällä asti kun mies tulee kotona käymään, esim. takkia hakemassa, vaatteita vaihtamassa jne.. Ja meillä laaja yhteinen kaveripiiri ja tiedän kyllä kenen kanssa on ja missä.

On näitä tällaisia perheen isukkeja paljonkin-olen nähnyt. Ja ikävä kyllä on naisiakin jotka heitä hyysäävät. Elikkäs on lapset,ukko ja koti hoidettavana ja joillakin vielä työkin. Sitten ihmetellään miksi äiti oireilee ja lapset..... Naiset älkää alistuko kaikkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
On näitä tällaisia perheen isukkeja paljonkin-olen nähnyt. Ja ikävä kyllä on naisiakin jotka heitä hyysäävät. Elikkäs on lapset,ukko ja koti hoidettavana ja joillakin vielä työkin. Sitten ihmetellään miksi äiti oireilee ja lapset..... Naiset älkää alistuko kaikkeen!

peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun on kotona niin huomioi kyllä lapsen ja saattaa ehdottaa että vaikka tiskata puolikisi jne.. mutta tätä siis silloin harvoin kuin on kotona.. Ja toisesta naisesta ei ole kyse, sen tiedän koska hänen kaverinsa kyllä tässä käy ihan sisällä asti kun mies tulee kotona käymään, esim. takkia hakemassa, vaatteita vaihtamassa jne.. Ja meillä laaja yhteinen kaveripiiri ja tiedän kyllä kenen kanssa on ja missä.

eikös miehen kavereilla ole perhettä tai puolisoita??? Ihmeellistä kun aikuiset (?) miehet jäävät teinielämään junnaamaan.

Onko hän työssäkäyvä kuitenkin vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

eikös miehen kavereilla ole perhettä tai puolisoita??? Ihmeellistä kun aikuiset (?) miehet jäävät teinielämään junnaamaan.

Onko hän työssäkäyvä kuitenkin vai?

Ne joilla perhe/puoliso ovat "tippuneet junasta" eli heitä ei pahemmin enää näy kaveriporukassa paitsi juhlapyhinä saattavat iltaa käydä vanhan porukan kanssa istumassa, sitten on näitä lapsettomia pariskuntia jotka tulevat ja menevät, ja osa tosiaan sinkkuja.

Käy töissä juu, ja sitten työpäivän jälkeen tulee kotiin nukkumaan ja syömään+katsoo hetken telkkaria.