Mä en jaksa! 8 ja puolivuotias poika ei sano varmaan yhtäkään pisteeseen päättyvää lausetta koskaan, se vaan kyselee ja kyselee ja kyselee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko muilla tämmöistä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko muilla tämmöistä?

Vieras
Ihan totta. Se ei pysty olemaan viittä minuuttia niin, etteikö se kysyis jotain. Ihan mitä tahansa. "Kelle sä soitat?" "kuka soitti?" "mitä ruokaa?" missä sisko/veikka?" "mitä sä teet?" "minne sä meet?miks?" "mitä sä juot?" "mitä sä syöt?" "voitko kertoa kauanko mä pelaan kun nyt aloitan?" "saanko mä mennä sinne/tehdä tätä/ostatko mulle..?"

Siis kysymystentulva on loppumaton. Mä en jaksa vastailla koko ajan. Tuntuu ettei se osaa enää edes sanoa mitään, mikä ei ole kysymysmuodossa :headwall: Headwall:

meillä 4v. jolla jatkokysymysripuli vaivaa... kysyy vaikka että sataako vettä? miksi sataa? mistä sade tulee? kauanko kestää? jne jne.. huh on välillä HIUKAN rasittavaa...

Meillä 6v. tyttö on ihan samanlainen. Mihinkä tuo ehtii kun on sitten poikasi ikäinen :/ Ärsyttävää! TÄhän sitten lisäksi se, että kyselee ihan älyttömiä, itsestään selviä asioita :/

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Meillä 6v. tyttö on ihan samanlainen. Mihinkä tuo ehtii kun on sitten poikasi ikäinen :/ Ärsyttävää! TÄhän sitten lisäksi se, että kyselee ihan älyttömiä, itsestään selviä asioita :/

Sama täällä. :(

Yhteistyössä