P
paskaa
Vieras
Miksei tää vois kulua äkkiempää tää aika, vielä melkee puolet jäljellä ja tekis mieli huutaa ja rääkyä niin kovaa et naapureitten korvat halkee! Mua vaan ottaa päähän JOKA asia, itkettää ja ärsyttää, menee hermot, vaikee hengittää, tukala olla muutenki enkä haluu ees kuvitella millanen olo mulla on sitte loppuraskaudesta! Tekis mieli ottaa tosta tuo v*tun vesilasi ja heittää se seinään ja lyyä nyrkki kannettavan näytöstä läpi ja juosta jonnekki saakelin kauas. Työt ei yhtään kiinnostais, ahistaa mennä sinnekki. Väsyttää iha hirveesti.
Ja ei , mulla ei oo mitään erikoista syytä miks mua ärsyttää. Mua vaan ottaa kaikki asiat nyt päähän. Joka pieniki asia. Suutun miehelle joka asiasta ja kavereille, pillitän koko ajan jne...
Mä en kyllä voi toista lasta hankkia, miten mä pärjään sit tän mielialapaskan kaa kun on yks lapsi jo olemassa? Enhän mä jaksa edes hoitaa sitä sitten! Eli jää vissiin ensimmäiseks ja viimeseks tämä.
Kiitos kun sain valittaa.
Ja ei , mulla ei oo mitään erikoista syytä miks mua ärsyttää. Mua vaan ottaa kaikki asiat nyt päähän. Joka pieniki asia. Suutun miehelle joka asiasta ja kavereille, pillitän koko ajan jne...
Mä en kyllä voi toista lasta hankkia, miten mä pärjään sit tän mielialapaskan kaa kun on yks lapsi jo olemassa? Enhän mä jaksa edes hoitaa sitä sitten! Eli jää vissiin ensimmäiseks ja viimeseks tämä.
Kiitos kun sain valittaa.