mä en halua enää Viroon mennä:/

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kun meillä oli joluksi matkaa sinne ja me olimme sovineet että mennään hotelille Tallinnaan,mut kun ei,mies halua mennä omaan ok-taloon sinne keskelle metsään,mihin mä en halua,mielummin kuolen kun meen jouluks sinne jonnekin metsälle,arghhh...mitä tehdä?Kuka teistä olisi mennyt sinne jouluks?Kun mun mielestäni hotelissa olisi paljon paremmaat juhlata kun sielä :/

Viettäkää siellä ok-talossa virossa samanlainen perhejoulu kuin te viettäisitte täällä suomessakin.

Paistat ennen lähtöä kinkun ja siitä palaset mukaan ja jouluruokia. Laivalta saatte menomatkalla joulukarkit ja muut sellaiset.
Metsästä saatte kuusen ja siihen kuusenkoristeet kotoa mukaan.
Saat aika hienonkin joulun järjestettyä sinne. Rauhallista lekottelua ja ulkoilua, mitä sitä oikeastaan jouluna muuta kaipaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mikä olis sen ihanampaa ku viettää joulu jossain metsän keskellä ihan oman perheen kesken =)

:heart: totta...jotkut vaan arvostaa HIEMAN eriasioita :|

näinhän se on, kukin perhe tavallaan =) mulle joku hotelli- tai risteilyjoulu olis ihan kammotus :D

en vois enää järkyttävämpää kuvitella.. :$

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko talossa sähköt, WC, suihku yms. Entä onko talossa millainen lämmitys ja onko lämmöt parhaillaan päällä?

On kaikki ja jopa iso amme,paitsi metsän keskellä se on ja silä on karhuja ja vaikka mitä eläimiä,se mua pelottaa ja mitä jos jotain tapahtu :| hui

Yhteistyössä