Mä en halua enää IKINÄ olla raskaana :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihapulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihapulla

Vieras
Siis voi vihtori.
Ite mä tätä raskautta toivoin mutta nyt toivon etten olis ikinä eläissäni mulkkua nähnytkään :/ :o :D :x
En voi tehdä mitään, olen turvoksissa kuin se autonrengasmainoksen mikä aikanaan oli valkoinen ukko. Vauva kuulema voi erinomaisesti, mutta mie... Iskias on tosi vihanen, sitäkään vaivaa ei ole ikinä ollut ennen raskautta. Makuuasennosta pääsen pois enää kierimällä lattiaa myöten pikkuhiljaa ylös. Kuvitelkaa aamujani... :/ ja kenkiä sitomaan tarviin kaveria!

Terkkuja täältä rv 40+6 painajaisesta :/ :D :o Eikö tää ikinä lopu???

Sori että mua naurattaa,sieluni silmin näen sut kierimässä lattiaa myöten ylös :D
Ja itsellänihän jo nyt kenkien ja sukkien laittaminen tuottaa hankaluuksia,vaikka viikkoja vasta 28.... että perästä tullaan :)

Täällä vasta alkuviikoilla ja isäntä jo huomautti, että itse vielä yhden halusit. Koskaan ei oo ennen ollut yhtä kamalaa pahoinvointia ja väsymystä. Kaiken lisäks pitäis viel selvitä kolmen lapsen kans päivät! Ja kuten ennenkin niin loppuraskaudesta en enää öitäni nuku, kun selkäkivut on valtavat ja suonikohjut jomottaa viimeistä päivää. Mutta onneks tää on viimeinen =)

Loppuu se, eivät vauvat ennenkään ole sisään jääneet. Mullakin iski iskias raskausaikana ja lisäksi oli vielä varsinainen intiaanikesä. Se "painajainen" päättyi rv 42+1 käynnistykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Sori että mua naurattaa,sieluni silmin näen sut kierimässä lattiaa myöten ylös :D
Ja itsellänihän jo nyt kenkien ja sukkien laittaminen tuottaa hankaluuksia,vaikka viikkoja vasta 28.... että perästä tullaan :)

No kohta ei suakaan enää naurata :D

Yhteistyössä