Mä en enää ymmärrä..menkoista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menkaton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menkaton äiti

Vieras
Tää on 3:s taukoviikko noiden pillereiden syönnin aikana.Eka söin Cerazetteja imetyksen ja sen jälkeisenkin ajan,ja nyt syöny tän montakohan viikkoo tästä tulee noita Merciloneja mitä oon syöny(reilu 3kk,ku eka paketti loppu just).

No anyway..eka taukoviikolla tuli niukat menkat ihan taukoviikon lopussa,2:lla taukoviikolla sit jo reilummat ja pidemmät ja nyt kun menossa 3:s taukoviikko ja nyt on jo perjantai,niin ei oo minkäänlaista merkkiä menkoista :(

Voiko joku muu nyt aiheuttaa menkattomuuden kuin vain raskaus? Säännöllisesti olen ottanut pillerit..*huoh*

Osaakos joku auttaa?

Ei ees kukaan kommentoi että mikset testaa...

Se vielä,että onkohan mitään hallaa tapahtunut vauvalle,jos syö pillereitä tietämättä että ois raskaana :/ Kehitysjuttuja tms...

Mulla molemmat ko. merkeistä jättänyt menkat kokonaan pois. Nyt alotin 3 kk sitten cerazettet ja menkkoja ei enää ole, aluksi oli tuhruvuotoa. Mercilonit aikanaan lopetin tuon ongelman takia, kun piti joka kk testata, nyt taidan vielä jatkaa näitä cerazetteja, tosin testauksen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Jos ne alkaa viel? Joltain loppuu kokonaan kun syö pilsuja..

Ennen joskus 10 vuotta sitten kun söin Merciloneja,niin silloin oli ku nakutettu alkamisaika menkoissa taukoviikolla.
Tarkoititko että vaikka mitä pilsuja söis,niin menkat loppuis kokonaan?
Cerazettejen aikaan mulla ei ollu ollenkaan menkkoja..oisko siitä sit menny viel sekaisin hormonit..:'(

Jatkan vielä stooria..
Tänä aamuna oli tunne kun heräsin,että menkat vois alkaakin,kun alamahaa juili ilkeesti. Sitten hommailtiin miehen kans sängyssä,ja jonkin ajan kuluttua tuo tunne katosi.Nyt ei päivän aikaan ole ollut tunnetta koko menkoista.. Eli niin lähellä kuitenkin menkkojen alku ehkä,mut ei kuitenkaan ala.Ärsyttävää :(

Mulla Cerazette pisti kierrot sekaisin 7 kk ajan sen jälkeen ku ne lopetin, niiden aikana ei tullut vuotoja ollenkaan ja niiden jälkeen välillä tiputteli ja teki vaik mitä, en alkanu uutta hormonaalista sen jälkeen. Varmaan tuo mercilon plus cerazette jäämät voi sekoittaa vielkin enemmän.
Mutta mutta, paras tapa saada varmuus on tehdä testi.

Yhteistyössä