Mä en enää kestä tätä jännitystä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Miettikää nyt, mä olen lusmunnut 10 vuotta kotona mieheni tienaamilla rahoilla ja mukamas kasvattanut eli siis aivopessyt kaikki nämä vuodet neljää lastamme ja NYT mä odotan tietoa pääsenkö töihin.
Hakemus on lähetetty ja haastatteluun pääsyä odottelen.

Mä olen niin säälittävä kotiäiti ettei mulla varmaan ole mitään jakoa, mutta kokeilinpahan ihan vaan huvin vuoksi.
Ahdasmielisyyteni takiahan mä en ainakaan tule valituksi vaikka haastatteluun pääsisinkin.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Oletko lähettänyt vain yhden hakemuksen?
Toivottavasti tärppää :flower:

Täällä päin Suomea ei näitä mun alan työpaikkoja ole kauheesti tarjolla- varsinkin kun etsin pidempiaikaista työpaikkaa. Kesätöitä ois kyllä tarjolla, mutta en etsi kesätöitä.
Kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Täällä päin Suomea ei näitä mun alan työpaikkoja ole kauheesti tarjolla- varsinkin kun etsin pidempiaikaista työpaikkaa. Kesätöitä ois kyllä tarjolla, mutta en etsi kesätöitä.
Kiitos =)

Saakos kysyä, mikä on sun ala?

Chef :D

Kiitos kiitos :D Katsotaan miten mamman käy. Mä en tiedä kuinka mua niin tämä jännittää ja on mielessä joka hetki melkein. Kaipa se on jotain epävarmuutta näin monen vuoden jälkeen vaikka olen tehnyt extraajan keikkoja tässä vuosien aikana,mutta pääsääntöisesti olen ollut yhtäjaksoisesti kotona nää vuodet.

Kesätöistä saa työkokemusta. Ei kannata sulkea pois kesätöitä jos ei heti saa vakityötä. Voi olla mahdottoman vaikea saada töitä jos on ollut 10 vuotta kotona. Ainakin luulen niin kaiken kuulemani mukaan :) Onnea silti työnhakuun!

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Kesätöistä saa työkokemusta. Ei kannata sulkea pois kesätöitä jos ei heti saa vakityötä. Voi olla mahdottoman vaikea saada töitä jos on ollut 10 vuotta kotona. Ainakin luulen niin kaiken kuulemani mukaan :) Onnea silti työnhakuun!

Mä luotan silti, että kaikki järjestyy ilman että mun tarvii hakea kesätöitä. Mulla on takana kuitenkin monen vuoden erittäin hyviä työkokemusvuosia esimiestehtävistäkin.

Yhteistyössä