mä alotin laihiksen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
hitsi,tuli stoppi ja herätys tän viikon alussa.
synntyksen jälkeen olin niin huonossa kunnossa että en kävelemään päässyt,siitä asti on kyteny pieni ajatus laihiksesta,semmosesta joka siis onnistuu.elämäntavat (raskauden aikana tulleet) pitäisi muuttaa,tuli nimittäin syöpöteltyä raskauden piikkiin ja painoa pitäs saada n. -15 kiloa pois |O

mun heikkouksiin kuuluu kaikki pieni naposteltava,namit ja sipisit..ja "ei niin kevyt"-ruoka :/
eilenkin ostin kaupasta kanaa ja tein kanasalaatin,mustikka mehukeittoa ja hedelmiä.
vaalea leipä jäi hyllyyn ja tilalle täysjyvä näkkäriä ja ruisleipää.
liikunnan saralla on ongelmia,teloin jalkani nuorempana kun pelasin futista,polvi oireilee ylimääräisestä painosta,siksi esimerkiksi juoksulenkit eivät vielä onnistu.
(polvi ei siis oireillut kun painoa oli 10kg vähemmän)

onko muita urheilulajeja kuin uinti joka sopisi?en nimittäin osaa uida niin hyvin että siitä olisi liikunnallista hyötyä :ashamed:
(siihen omat syynsä )

onko muita laihistelijoita??vinkkejä ym. kaipailen =)

Täällä yks laihistelija ilmoittautuu!Mulla menossa enemmänki elämäntapamuutos, lähinnä ton syömisen suhteen. Yritän opetella sitä että kaikkea hyvää ei tarvi yhdeltä istumalta imuroida mahaan.. :whistle: Päätin että palkitsen itseni aina viisikiloittain, ekasta -5kg tulee tatuointi, sit -10kg kampaamoreissu, -15kg kengät ja laukku, -20kg ratsastuskurssi jne jne.. pysyy motivaatio =) nyt on -4kg ja tatuoijan kans suunnitellaan kuvaa

maanantaina aloitin vähähiilihydraattisen dietin... siinä oon pysynyt, paitsi nyt kun juon olutta...:(
ihan kiva suunnitella minulle ja miehelle ruoka mutta lapsille ei näemmä ihan sama ruoka uppoa... en tiiä sitten mitäs tekis.

mä kovin haluaisin kuntosalille ja jumppaan (mitä niitä nyt on kaikenmaaliman les mills juttuja..jumppa ku jumppa..) mut ei oo kaveria kenen kans lähtis. Yksin ei oikee viitsis hilautua. Joten, kemiläiset hoooi..

viikko sit alotin. 5kg pois ja olen tyytyväinen. lupasin et vähintään 3 kertaa vkossa käyn urheilemassa, (pump, steppi, spinning yms.) ja vain yhtenä päivänä vkossa mättöä... saas nähä miten käy.

Minulla on haasteena 5kg pois, tosin ajattelin enempääkin mutta sen näkee sitten,,,
Liikun vähän enempi, töissä ainakin tulee remuttua lasten kanssa paljon. Mies tekee minulle vatsalihas treenin, kunhan saa aikaiseksi.

Vedän pohjat.. tarkoituksena olisi saada vuodessa ruhosta 25 kg pois. Ja uintia olisi tarkoitus aloittaa harrastamaan.. varokaan kanssa toverit, valas saapuu uimahalliin B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vedän pohjat.. tarkoituksena olisi saada vuodessa ruhosta 25 kg pois. Ja uintia olisi tarkoitus aloittaa harrastamaan.. varokaan kanssa toverit, valas saapuu uimahalliin B)
meil on sama tavote =) ajattelin vaa rypistää ton vuoden 8kk:een

olin käden korjausleikkauksessa nippastiin muutama hiirenkorva pois (koira raateli 10vuotta sitten,koko hauis puuttuu ja osa ojentajaa edelleen)
siksi en oo oppinu uimaan kunnolla kun käsi on vähän väliä paketissa ollu 10vuotta eikä uimisesta oo tullu mitään..ketuttaa koko käsi.
vesijumppa/juoksu olis kyllä kivaa..vois mennä heti kun on haavat kiinni.

mä oon ajatellu että jos kesäks sais edes kiloista pois.
ostin itelleni Torstain ulkoilupuvun..kokoa 44 :ashamed: ennen meni 38 housut jalkaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
viikko sit alotin. 5kg pois ja olen tyytyväinen. lupasin et vähintään 3 kertaa vkossa käyn urheilemassa, (pump, steppi, spinning yms.) ja vain yhtenä päivänä vkossa mättöä... saas nähä miten käy.

Oho, aika hyvä saavutus :flower: sulle! miten teit sen? Itsekkin pitäisi jotain alkaa tekemään, mutta huono itsekuri.... imetänkin kyllä vielä, joten olen vaan yrittänyt karsia kaikki herkut pois ja vaalean leivän yms. turhakkeet. Poljen kuntopyörää n.4kertaa viikossa a 30min.

Muuten mennyt mallikelpoisesti tämä viikko, lukuunottamatta tätä päivää, mutta eiks se yksi herkkupäivä ole sallittu ;)

laihduttaja täälläkin! :wave: 8kg pitäis saada pois ennen elokuuta. enemmänkin saa tietysti lähteä mutta en stressaa vaikka ei lähtis. viime vuonna lähti 10kg pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hiiviö:
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:

Oho, aika hyvä saavutus :flower: sulle! miten teit sen? Itsekkin pitäisi jotain alkaa tekemään, mutta huono itsekuri.... imetänkin kyllä vielä, joten olen vaan yrittänyt karsia kaikki herkut pois ja vaalean leivän yms. turhakkeet. Poljen kuntopyörää n.4kertaa viikossa a 30min.

Muuten mennyt mallikelpoisesti tämä viikko, lukuunottamatta tätä päivää, mutta eiks se yksi herkkupäivä ole sallittu ;)

niin siis 5kg ois tarkotus pudottaa :D mut itseasiassa kolmen päivän jälkeen olin jo 1,5kg kevyempi :D tolla tahdilla pari vkoa se vaatii.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Täällä kanssa! :wave:
Viikko takana ja 3 kg pois. Ja ihan vaan keventämällä. Ensviikosta alkaa myös lenkkeily pitkästä aikaa. Ja ihan mooonen monta kiloa aion tipauttaa! :D

sulla ainakin oikea tapa. en ite ainakaan usko noihin ihme-dietteihin jos haluu pysyviä tuloksia saada. mulla sama homma. vähemmän (ja tervellistä) ruokaa ja enemmän liikuntaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Täällä kanssa! :wave:
Viikko takana ja 3 kg pois. Ja ihan vaan keventämällä. Ensviikosta alkaa myös lenkkeily pitkästä aikaa. Ja ihan mooonen monta kiloa aion tipauttaa! :D

sulla ainakin oikea tapa. en ite ainakaan usko noihin ihme-dietteihin jos haluu pysyviä tuloksia saada. mulla sama homma. vähemmän (ja tervellistä) ruokaa ja enemmän liikuntaa. =)

No mä mukailen noita vainopartion ohjeita. Siellä enne tuon kuopuksen syntymää onnistuin tiputtaan rutkasti kiloja, mutta en mä nyt siis orjaööisesti pisteitä laske. Ihan vaan koitan nyt näinkin, että mihin tuloksiin päästään. Enkä usko miekään noihin poppakonsteihin! :D

Yhteistyössä