Mä alan olla ihan ulapalla kun kroppa toimii miten sattuu!! *kuva ovis testistä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokotin

Jäsen
14.02.2010
144
0
16
elikkäs
viimeksi menkat sitten pörähtivät paikalle odotetusti 25.2 no päätin että asiaa en koomin stressaa ja vauva tulee sitten kun tulee.

no on päästy taas ajankohtaan jona ovis on tuloillaan tai niin ainakin luulin.
torstaina heiluteltiin peittoa toivossa että ovis on niinkun pitää ja laskujen mukaan pe-su aikavälillä kun mies lähtee matkalle eikä mahdollisuutta seksin harrastamiseen ole.

no ovis oireita ei kuulunut eikä näkynyt koko viikonloppuna. naama puski finnejä täyten ja vetistä valkovuotoa lorahteli niin että housut oli ihan märät.
no eilen sitten alkoi tulla niukasti venyvää kirkasta limaa(mies edelleen matkalla) eilen illalla oksetti ja vatsa oli nukkumaan mentäessä kipeä kuten oviksen aikaan. aamulla vielä maha kipeä kuten oviksen aikaan ja kirkasta limaa tänäänkin tullut muta niukasti. kuitenkin sormellakin koitettaessa selvästi värkki kosteampi kun yleensä. lämmöt ei ole nouseet kuten normaalisti aina. kohdun napukka on aika ylhäällä ja liman peitossa. enkö mä ovuloi vai mikä tässä nyt mättää vai olenko mä ovuloinut jo alkukierrosta ja olenkin raskaana..äh vaikeaa..

mitä ihmettä tämä nyt voi olla:( kierto on 32 päivää ja meknkkoja taas odotan tulevaksi 25.3

hutiin tais mennä kaikin puolin tämäkin kierto :ashamed:

Ovis saattaapi olla vasta nyt tulollaan melko varmasti =)..tai juuri tänään ohi ja lämmöt nousee huomenna vasta sitten ..toki mahdollista on raskauskin, mutta enämpi epätodennäköistä..ei ainakaan vielä mahdollista olla r-oireita jos ovis olisi ollut viikonlopulla.

Ovis ei aina tule samaan aikaan..tämä tuleva valoisuus vaikuttaapi myös siihen-yleensäkkin vuoden ajan vaihtelut hieman muuttavat ovis ajankohtaa. Oletko käyttänyt ovistestejä koskaan?

..oliko edelliset menkat siusta normaalit?..yhtä niukat/runsaat, kestikö normi ajan?..

viime menkat olivat ihan normaalit 2 ensimäistä päivää aika runsaat ja 2 niukempaa päivää ja silloin harrastimme seksiä. siitä ajattelin jos sillon on alkukierrossa ollutkin ovis ja tärpännyt silloin. ovis testejä olen tilannut netistä muta eivät ole vielä tulleet. varmaan huomenna tulevat.
harmi kun tämä keirto nyt sitten meni näin "harakoille" jos ovis vasta tuloillaan tuskin siittiöitäkään sitten enään elossa. mies edelleen matkoilla..

Harmitus jos noin pääsi käymään :( ..itsellänikin käy joskus noin, että ovis saattaa jäädä muusta syystä hyödyntämättä..tällaista tämä "puurtaminen" joskus on..dippaileppa kuitenkin huomenna O-testiä pisuun jos posti niitä tuo..näet ainahin onko viiva haalistumaan päin, vaiko vahva vielä. =)

Kovasti Onnea matkaan siulle ja pikaista plussaa r-testiin!!:heart:

kiitos sinulle vastauksista. joo tällaista puurtamista tämä homma on ja aina ei oikein tiedä edes miten oma kroppa toimii ja mikä on mitäkin.
Nytkin tässä kummastelen vatsan nipistelyä ja vihlontaa + kohtu on jotenkin aran tuntuinen. huomenna sitten ehkäpä viisaampana jos posti ne tikut tuo.

en meinaa nahoissani pysyä kun odotan että posti tuo tikut:) mahaa juilinut koko aamun taas.. ihan kun ois jotnekin arka koko kohdun alue kävellessä sattuu ja limaa lorisee..välistä enemmän limasta ja välistä vähemmän

Ovulaatiota minäkin veikkaisin. Itselläni on melkolailla samanlainen tilanne ja testit polttelee kaapissa, mutta en ole testannut. Toivottavasti päästään parin kolmen viikon päästä testailemaasn sitten se toivottu plussa. :)

eikös se niin mennyt että oviksesta AINA se 14 vrk pitäis menkat tulla.. tästä kierrosta sitten tulee 36 päivää tai enemmänkin kierron pituudeksi jos niin on että se on aina se 14 vuorokautta oviksesta:( ei tarvisi kyllä yhtään pidentyä kierto tuosta 32 päivästä :ashamed:

mulla on nyt joulukuusta asti ollut kierto 32 päivää ja alkanut aina kuun 25 päivä menkat..tylsää jos nyt sitten yhtäkkiä alkaa heitään noin pitkäks.

uskon kyllä sen oviksen tänään olevan ainakin kivuista päätellen kun maha oli kipeä 2h päivällä. joutui ihan särkylääkkeen ottamaan kun oli niin kipeä alamaha.

Mulla on tommonen saman vahvuinen viiva ollu viimeset 6 pvä... enkä oikein ymmärrä että miten se niin voi olla.. en mä muutenkaan oikein oo ymmärtäny tota viivan vahvuuteen liittyvää juttua... nyt eilen ja tänään on mahan nippailut jääny pois (aiemmin oli kyllä) mut vastaavasti limat sitten hiukan lisääntynyt..

joo en tiedä hulluksihan tässä hommassa tulee! nyt ei ole maha ollut yhtään kipeä sen jälkeen kun päivällä oli tosi kipeä. äsken huvikseni tein uuden ovis testin ja selvät viivat siihenkin tuli. Minkähän ihmeen takia tästä kaikesta on tehty näin vaikeaa :(

voimia keffeli sinullekkin pähkäilyjen kanssa!! :hug:

Mä oon kans tullut tulokseen, että hulluks tässä tulee... Ihan mahdotonta touhua :laugh:
Ja todellakin tuntuu että asiat on ihan liian vaikeiks tehty :/

Voimia jokotin takasin sinne päin :hug: kp:t meillä muuten aikas samoissa, täälä nyt 22/32-37

Yhteistyössä