Mä alan epäillä onko tuo mun mies, MIES lainkaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kasa

Jäsen
04.09.2008
484
0
16
Koko päivän se on tuskaillu kun on niin tylsää, koko aamu kuitenkin juostiin lasten juhlissa ja oltiin vasta iltapäivällä kotona, sitten ruoan laitto ja sitten jo saunaan. Eipä ollu ukolla tylsää kun kaveri haki sen 40 kilometrin päähän ryyppäämään :headwall: :whistle:

No ei siinä muuten mitään, mutta jäin tänne kahden lapsen kanssa ja viikkoja on tasa 41+0!! :whistle:

En alkanut kitiseen lähdöstä kuten täällä on neuvottu, mutta tulipahan kerralla selväksi mikä on sille tärkeintä!
Toivottavasti vauva syntyy ensi yönä niin saa ukko jäädä paitsi siitä!!
Pitää vaan keksiä uusi hoitaja lapsille, anoppilaan en vie niitä yöllä jos lähtö tulee.

On se mies, pässi sellainen :headwall:

Mä luulen, että mun mies olisi tuossa vaiheessa aika lailla entinen mies |O

*muoks* Ei siis siksi, että sen pitäisi istua mun kainalossa kotona odottamassa synnytyksen alkamista, mutta selvinpäin sen kyllä pitäisi olla...

Mä olin tänään lastenjuhlissa ja oli ppirun tylsää. Ruokaakaan en ois jaksanu laittaa, tylsäksi sekin käy. Ois kyllä hauskaa jos ois kavereiden kanssa illalla jotain mut ei oo. No, kaipa sit vaan saunotaan tai jotain.

Mut mulla on lupa tylsistyä, kun oon nainen ja vieläpä raskaana :D. Miehethän EI saa pitää tylsänä mitään missä niiden vaimo on mukana...

No huh. Kiva, kun lähtee kännäämään, kun viikot on noin :o Ei kauheasti vastuuntuntoa, jos tulee kiire lähtö! Mukaanko sitten vaan lapset nappaat?
Kun meillä kuopus syntyi, ei siihen mennyt kaikkineen aikaa kuin 1h. Just sairaalaan ehdittiin lapset mukana, mutta onneksi mies oli sentään lasten kanssa, niin ei tarvinnut niitä saliin ottaa mukaan :whistle:

Huhhuh miten törkeetä käytöstä. Meillä kanssa mies olisi varmasti entinen mies, jos tossa tilanteessa lähtis ryyppäämään. Itsellä rv37+4 eikä tulis mieleenkään, että mies lähtis enää minnekkään viihteelle eikä enää ees mitään kunnon kalsarikännejä, että on öisin ajokunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Niin minäkin tekisin. Toivoisin että synnytys alkaisi ja mies jäisi siitä paitsi, enkä edes ilmoittaisi asiasta :kieh:

Ja tuo hyödyttäis ketä? Ukko tyytyväisenä lepäilis krapulassa kotona kun ei tarttis olla pitelemässä vaimoa kädestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Niin minäkin tekisin. Toivoisin että synnytys alkaisi ja mies jäisi siitä paitsi, enkä edes ilmoittaisi asiasta :kieh:

Ja tuo hyödyttäis ketä? Ukko tyytyväisenä lepäilis krapulassa kotona kun ei tarttis olla pitelemässä vaimoa kädestä.

Niin eihän se olis lähtenyt minnekkään, jos todella haluais mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Anniina:
Mä olin tänään lastenjuhlissa ja oli ppirun tylsää. Ruokaakaan en ois jaksanu laittaa, tylsäksi sekin käy. Ois kyllä hauskaa jos ois kavereiden kanssa illalla jotain mut ei oo. No, kaipa sit vaan saunotaan tai jotain.

Mut mulla on lupa tylsistyä, kun oon nainen ja vieläpä raskaana :D. Miehethän EI saa pitää tylsänä mitään missä niiden vaimo on mukana...

jos ymmärsin pointin, niin ok, saa olla tylsää, mutta onko pakko ryypätä jos lähtö tulee hetkenä minä hyvänsä. mutta kuten jo sanoin, että täällä palstalla on tullut hienosti opittua, että ei ole nainen eikä mikään, jos ei nöyrry ja anna ukon elää, ite nyt voi vaikka käydä postilaatikolla, jos alkaa seinät kaatua päälle, niin ja sinne postilaatikollekkaan ei ole asiaa, jos ei ole lapset mukana :whistle:

Kieltämättä kilahtaisi munkin päässä jos vielä noillakin viikoilla lähtisi mies ryyppäämään! Mun mies lähti tänään kavereidensa kanssa mökille juhlimaan ja tulee kotiin vasta huomenna päivällä. Ja mulla rv tänään tasan 37. Sanoin että pidä nyt hauskaa, että seuraavaan kertaan onkin sitten aikas pitkä aika. Eikä tosiaan enää mitään kalsarikännejä kotonakaan että on ajokunnos jos lähtö tulee. Enkä tietysti itse synnytykseenkään mitään juopunutta miestä huolisi (ja luulen ettei sinne juovuksissa saa tullakaan).

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:
Kieltämättä kilahtaisi munkin päässä jos vielä noillakin viikoilla lähtisi mies ryyppäämään! Mun mies lähti tänään kavereidensa kanssa mökille juhlimaan ja tulee kotiin vasta huomenna päivällä. Ja mulla rv tänään tasan 37. Sanoin että pidä nyt hauskaa, että seuraavaan kertaan onkin sitten aikas pitkä aika. Eikä tosiaan enää mitään kalsarikännejä kotonakaan että on ajokunnos jos lähtö tulee. Enkä tietysti itse synnytykseenkään mitään juopunutta miestä huolisi (ja luulen ettei sinne juovuksissa saa tullakaan).

Niin ei sinne kännisiä taideta ees ottaa... "onneks" täältä on noin 200km synnytyssairaalaan niin ei saa päähänsä ajaa taksilla perässä, tai saattaa kyl ajaa siltikin.
Päätin olla sen verran vittumainen, etten ees ilmota kun lähen, laitan viestin sit kun vauva on maailmassa, siis jos tulee lähtö... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Autsh, onks sulla ketään kaveria kuka vois tulla yöks sinne, jos sattuu jotain? :o :hug:

Eipä tunnu olevan, kun kaikki on kaljottelemassa tai jtn muuta. Eipä mulla kyllä montaa ystävää ole.
Äiti lupautui hakemaan lapset yöllä, jos tulee lähtö ja lähen sit yksin synnyttään, et eipä tässä hätää... Jotenkin vaan pelottaa ja vituttaa. Onneks lapset menee kohta sänkyyn ja uppoudun elokuviin jota vuokrasin niin jospa unohtus hetkeksi tämä.

Yhteistyössä