mä aion nyt valittaa miehestä koska v*tuttaa eikä tarvii avata kommentoidakseen et joko taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meil on nyt siis sellanen ihanuus uudessa kodissa kun takka. mutta sen lämmittäminen on ihan oikeesti hirveetä kikkailua enkä ole oppinut oikeeta tyyliä vaik oon yrittäny. mies siis hoitaa sen homman..
oon tänään käyny tyyliin kotona vaan kääntymässä ja kun tuun kotiin,niin mitä onkaan vastassa? KAAOS |O
miehen piti lämmittää,mut ei jaksanu :headwall: joten tääl on helvetin kylmä. lisäks olkkarin pöydällä oli likanen lautanen,haarukka,veitsi ja lasi ja pöydällä makaronilaatikkoa. sohvatyynyt ja peitot sykkyrällä lattialla kun mies oli ne vaan potkinu pois tieltään ja sen vaatteet sikinsokin eteisessä ja työhousujen taskusta tippunu nauloja lattioille joiden päältä sitten kävelin |O keittiön pöydällä oli voileipätarpeet,eli aivan vetelä voi,makkarapaketti ja juusto ja tiskipöydällä likanen uunivuoka,kaks tyhjää maitotölkkiä ja yks tyhjä mehutölkki. hyvä ettei napsahtanu täysillä päässä |O
ei voi olla vaikeeta laittaa tölkit roskiin ja vuoka ja astiat koneeseen ja riisuutua yhdelle kohdalle eikä ympäri kämppää |O
anteeks,mut tänään ei olis jaksanu :ashamed:
mut olen ylpeä itsestäni,en alkanu mouhoon miehelle vaan tyynesti mainitsin asioista (edelleen kaikki ennallaan) ja jupisen nyt sit tänne ku en jaksa kuluttaa meidän vähäistä yhteistä aikaa riitelyyn :whistle:
(mies nyt käymässä serkullaan,siksi istun koneella -joku kuitenkin takertuis tähän :D)

kiitos ja anteeksi :xmas:

juu,on niin tuttua että kun käyt vaikka vaan kaupassa ja mies lasten kanssa kotona niin koti on kun pommin jäljiltä!!!mutta äiti tässä tapauksessa poikansa opettanut-3 poikaa ja isä ja äiti vieläkin passaa kaikkia...ärsyttävää!!!!

ihan niinku meillä välillä. =( joskus se vaan on niin helvetin vaikeeta pistää tiskejä koneeseen ruokia kaappiin ja taitella se peitto nätisti sohvan käsinojalle.ym ym..

mäkin joskus joudun aloittamaan aamun siivoomalla miehen öiset astiat ja sohvan kuntoon... todella rasittavaa. ja vaik jättäis ne sit aamulla siivoomatta ne sotkut ärsyttää mua. jokusen kerran asiasta on tullu sanomista...

Hävettää. Mie oon ylleensä meillä se, joka saa tommottista aikaan :ashamed:

Mutta ymmärrän, että ärsyttää. Miekin usein ärsyynnyn ihteeni :ashamed:

Vaan takan sie opit tuntemaan, kun pikkuhiljaa tutustut sen sielunelämään. Sen mie voin melkeen luvata ja vannoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anna kodin olla jonkin aikaa siinä siivossa kuin on nyt. anna miehen huomata että jos sinä et siivoa, millaista jälkeä tulee!!

mä kokeilin tota edellisessä kämpässä,mut neljän päivän jälkeen mun pinna katkes ja kun sit kysyin mieheltä et eikö tää todella häiritse sua,niin se kysy että jaa mikä? :xmas: mä oon sadasti sanonu et mä en JAKSA siivota KOKO AJAN jonkun jälkiä,et olis kiva EDES JOSKUS tulla kotiin niin et ei heti tarvis alkaa raivaan tilaa sohvalle/keittiöön jne :ashamed:

anna kodin olla jonkin aikaa siinä siivossa kuin on nyt. anna miehen huomata että jos sinä et siivoa, millaista jälkeä tulee!!

Harmi vaan, kun niitä ukkoja yleensä ei se sotku haittaa...

:whistle: Että mitäs se nyt haittaa, jos on vähän pölyä tms. Sitte siivotaan hiukan kun sukat ei enää irtoo lattiasta ja ruuat alkaa jutteleen. :headwall:

Mä olen meidän isäntää opettanut tuossa asiassa 20v, eikä se vieläkään laita tavaroita paikoilleen *huoh* Mutta mä en aio luovuttaa! Aina pitää mainita asiasta, kun se on aiheellista. Kyllä se sitten toimittaakin kaikki paikoilleen, mutta miksei se voi olla oma-aloitteista :/ Noh, miehillä on putkinäkö :D Eikä silti, hyvä mies tuo muutoin on - ainoa vikansa vaan on tuo epäjärjestelmällisyys.

Hmm.. mistähän putkinäöstä mä oikein kirjoitin? :laugh: Putkiaivothan niillä on :D Mutta ehkä se johtuukin siitä sitten, ettei niitä sotkuja huomata ;)

Mun täytyy nyt hehkuttaa mun miestä. Se nimittäin kiltisti laittaa astiat koneeseen ja siivoaa jälkensä =) Likaiset työkamppensa riisuu jo varastoon (lämpöiseen).
Ei nyt tainnut sun oloa helpottaa. Mutta jos sopii niin huudan sun puolesta |O

jos mä valitan ukolleni sen sikailusta ja että vois leivän murut pyyhkiä pöydältä ette arvaa mitä ukko sanoo
ei niihin kompastu
ei tietenkään kompastu mutta vois arvostaa minunkii tekemää työtä saatana

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

mä kokeilin tota edellisessä kämpässä,mut neljän päivän jälkeen mun pinna katkes ja kun sit kysyin mieheltä et eikö tää todella häiritse sua,niin se kysy että jaa mikä? :xmas: mä oon sadasti sanonu et mä en JAKSA siivota KOKO AJAN jonkun jälkiä,et olis kiva EDES JOSKUS tulla kotiin niin et ei heti tarvis alkaa raivaan tilaa sohvalle/keittiöön jne :ashamed:

ne miehet on kyllä omituisia.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja höö:
jos mä valitan ukolleni sen sikailusta ja että vois leivän murut pyyhkiä pöydältä ette arvaa mitä ukko sanoo
ei niihin kompastu
ei tietenkään kompastu mutta vois arvostaa minunkii tekemää työtä saatana

siis juuri toi et vois arvostaa minunkin tekemää työtäni!!! :)
välillä tuntuu et mies aattelee et ihan sama vaik räkis lattialle ku toi eukko kuitenkin sen siivoo :xmas: jos asuttas kaksin niin voisin harkita pidempää siivouslakkoo,mut kiva ku toi kaks vee juoksee naulaan tai tökkää haarukan silmään tai jotai :headwall: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

:whistle: Että mitäs se nyt haittaa, jos on vähän pölyä tms. Sitte siivotaan hiukan kun sukat ei enää irtoo lattiasta ja ruuat alkaa jutteleen. :headwall:

Repesin :laugh: Mun mieheltä ei saa farkkuja pesuun vaikka ne seisos yksinään, ne on vietävä yöllä tai väkisin :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Repesin :laugh: Mun mieheltä ei saa farkkuja pesuun vaikka ne seisos yksinään, ne on vietävä yöllä tai väkisin :o :D

joo,toi on tuttua kans :D ja mun mussupussupupusella on niinkin viehättävä tapa et "kultaa.. viitsisiks pestä mun lökärit..." no,minähän pesen ja seuraavalla hetkellä mies sanoo: "voi v**** mun lökärit on ihan märät,mitä mä nyt laitan päälle??" :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

joo,toi on tuttua kans :D ja mun mussupussupupusella on niinkin viehättävä tapa et "kultaa.. viitsisiks pestä mun lökärit..." no,minähän pesen ja seuraavalla hetkellä mies sanoo: "voi v**** mun lökärit on ihan märät,mitä mä nyt laitan päälle??" :D :D :D

Joo ja tuo meidän komistus pitää kaikki housunsa paskaseks ja sitten jemmaa ne jonnekkin nurkkiin ja sitten ihmetellään kun joutuu ilman housuja olemaan :D On se kumma kun ei emäntä tajua sohvan alta tai vaatehuoneen lattialta ettiä likasia vaatteita pesuun |O Pyykkikori on ihan vieras käsite :laugh:

Sitä saa mitä osaa vaatia. Meillä ei tulisi miehellä mieleenkään, tosin olen jo viitisentoista vuotta sitten ilmoittanut etten ole hänen äitinsä ja aikuisilla on tietyt velvollisuudet elämässä.

Toi on NIIIN samallaista ku meillä! |O |O :headwall: :headwall:
Että jos yhtään helpottaa, ei oo ainoo sika maailmassa. :D

Mutta mää oonkin alkanu pitää meteliä siitä, minne ne tavarat ja jätökset laitetaan. On muistunu äijjälle VÄLILLÄ mieleen se, että siivoo jälkensä. Kauhee valitus vaan, ku se niin tekee, mikähän siinäkin on niin vaikeeta. Ihan ku joku urotyö, kun hän laittaa tiskinsä koneeseen, takin kaappiin, raksahousut nauloineen eteisen kaappiin jne. :headwall:

Meillei koulutus kestänyt noiden ruokatarvikkeiden suhteen kuin noin vuoden.

Okei, ei se ihan vähällä oppinut vaan käytännössä piti kiristää erikseen asumisella ennenkö onnistui. Mutta ne vaatteet, ne vaatteet...

Ja meillei kylvetä nauloja, mutta kolikoita sitten senkin edestä. Niitä on jokapaikassa. :D

Yhteistyössä