Mä aion lahtua 15kg jouluun mennessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Laihdutus on kova. Aloitin lauantaina. Kalorilaskurilla lasken kaikki mitä suuhun menee. Helppoa, tosin vaatii viitseliäisyyttä ja hermoja merkkailla kaikki syömiset. Olen aiemminkin laihduttanut kalorilaskurilla, silloin hävisi 25kg, mutta ne siis on tullut takas...oli liian kova vauhti päällä silloin.

Miten te muut laihdutatte? Millaisia keinoja? :)

Kaloreita ei tarvitse laskea. Suosittelen rankkaa liikuntaa vähintään 4 h viikossa, plus mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa ja kaikkea touhuamista. Kannattaa syödä 6 kertaa päivässä, esim aamupala on todella tärkeä. Huom. joka toinen ateria voi olla esim 1 banaani ja 1 omena tms... Paljon hedelmiä ja kasviksia, juo myös paljon vettä, oikeastaan kannattaa jokunen kuukausi olla pelkällä vedellä. Suosittelisin myös laihdutustahdiksi ennemminkin 15 kg / vuosi.

Minä en laihduta vain tein ihan oikean elämäntapamuutoksen ruokailuuni. Eli minä karppaan, sillon tällön hiilaripäiviä ja karppaaminen elämäntavaksi juurikin tällätavalla, ei liian tiukalla pipo. 6 kg on tippunut ja paino pysyy alhaalla, nyt kesällä on tullut turhan usein hiilaripäiviä, ja syksyllä taas kunnon rutistukset ja loput 10-15 kg en kesään mennessä pois ja paino pysyy alhaalla tällä samalla tavalla. Mitäs sinä ajattelit sitten tehdä kun paino on pudonnut tarpeeksi?