mä ahdistun ja vittuunnun aina miehen sukulaisista:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetti

Vieras
taas päivä pilaalla kun täälä olivat. yks kauhistelee miksi laitan lapsemme suomenkieliseen kouluun vaikka lasten isä on ruotsinkielinen ja kehoittaa minun opetella ruotsia jotta lapseni pääsevät ruotsinkieliseen kouluun. toinen kehuu miten kuopus on niin isänsä näkönen ja esikoinen ei ole ollenkaan isänsä näköinen ja miettii mahtaako olla postimiehen poika..

mä nään nykyään punasta kun edes nään sen sukulaisia! naamat norsunvitulla ollaan ja katotaan niinkun jotian alempaa kastia. hito että kiehuu!!

kiitos kun sain purkaa! :)

mä en sukua miellytä ja laita ruotsinkieliseen kouluun koska itse en ruotsia kunnolla osaa. enhän mä voi edes läksyissä auttaa tai mihinkään vanhempain iltoihin mennä. nyt lapset on suomen/ruotsinkielisessä päiväkodissa ja puhuvat molempia kieliä sujuvasti. kuopus puhuu suomea huonommin kun ruotsia.

Alkuperäinen kirjoittaja huonot geenit suomenruottalaisilla:
Ja eikös suomen hurrivähemmistö ole sisäsiittoista kuten mannet ( joita vain tuhansia suomessa ja ruotsissa ). :D

No mannet ainakin on ihan sekopäisiä jo suuri osa niistä sosiopaatteja varsinkin jos päihdeongelma, mikä sekin kyllä hyvin yleinen vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en sukua miellytä ja laita ruotsinkieliseen kouluun koska itse en ruotsia kunnolla osaa. enhän mä voi edes läksyissä auttaa tai mihinkään vanhempain iltoihin mennä. nyt lapset on suomen/ruotsinkielisessä päiväkodissa ja puhuvat molempia kieliä sujuvasti. kuopus puhuu suomea huonommin kun ruotsia.

No eikös se isä sitä ruotsia puhunut äidinkielenään.

Yhteistyössä