Mä aattelin alkaa hulluna kuntoileen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
No joo, ehkä hieman liioiteltua.. Mutta tasapainolaudan mä ostin tänään :D Pari kertaa aiemmin sellasta testaillu ja yllättävän tehokasta hommaa se kyllä on. Mä oon suht rapakunnossa tällä hetkellä ku en oo erinäisten kipujen vuoksi pystyny minkäänlaista liikuntaa harrastaan vuosiin joten ajattelin ny tuota sitten testaa.

Lihaksia pitäs ehdottomasti saada tukemaan noita yliliikkuvia niveliä ja tuo on taas hyvä noille kipeille nivelillekin. Ja kyllä se rasitus vaan kummasti tuntuu selässä asti ku aikansa laudan päällä keikkuu :)

Tyttö vaan sen multa ryöväs heti alkuun! Mä sillä hetken tuossa keikuin ni eikö tyttö jo ollu komentamassa ett "Anna tänne se heti!!" Tuumailin vaan että ny on kuules mun vuoro, tää on mun. :D

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Hitsi, mä oon miettiny tota tasapainolautaa kans, onks sulla semmonen tuninkimalli missä pitää liikutella sitä palloa siinä keskellä vai semmonen tavallinen?

Mul on ihan tällanen karvalakkimalli :D Anttilasta ostin, makso 19,90 ja mukana tuli jumppadvd ja jotai ohjeita. Ihanhan tuo pätevältä vehkeeltä vaikuttaa. Jos ny tuntuu että oikeesti innostus iskee ni sit voi ostaa vähän paremman.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä aattelin alkaa hulluna kuntoileen = Mä aattelin alkaa kuntoileen koska olen hullu?

Vai tarkoititko että sinä ajattelit alkaa kuntoilemaan hulluna eli hullun paljon?

Mina ei ummarta.

Ihan kummin vaan.. Mutta mä aattelin alkaa kuntoileen ihan hullun paljon.

Witsi, eipä ole mokoma vehje hinnalla pilattu!! Hm...iski paha mieliteko lähtee hommaamaan kans...on pakko päästä näistä ylimääräsistä eroon..enkä mä pahana pitäis jos pojatkin sitä välillä testailis..välillä, siis :)..

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Witsi, eipä ole mokoma vehje hinnalla pilattu!! Hm...iski paha mieliteko lähtee hommaamaan kans...on pakko päästä näistä ylimääräsistä eroon..enkä mä pahana pitäis jos pojatkin sitä välillä testailis..välillä, siis :)..

Ei se tosissaan mikää hinnankirous ollu :D Ja sitä ku voi harrastella samalla ku töllöö kattelee tai jotai, sinänsä helppoo.

Meillä tuolle tytölle on kans tosi hyvä, karkeamotoriikan ja kehonhahmotuksen kannalta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mutta mä aattelin alkaa kuntoileen ihan hullun paljon.

Oukei! Toivotaan että innostus kestää. Nimimerkillä saman pistoksen saanut ja aina se on lopahtanut ennemin tai myöhemmin. Yleensä ennemin. :ashamed:

Täällä on käyny ihan samalla tavalla muutamia kertoja.. :snotty: Ehkä siinä se tärkein syy miks mä en kalliimpaa lautaa ostanutkaan :D

Yhteistyössä