Olen syönyt lyricaa 300mg/vrk yli vuoden ja nyt olen pyrkinyt vähentämään lääkettä 50mg/vk.... Vieroitusoireet ovat järkyttävä! Ihan kuin huumeesta pyrkisi eroon =( Kamala horkka päällä, kylmän ja kuuman hiki.... Suihkussa saa käydä neljästi päivässä, huippaa, päätä särkee.... Ahdistus ja levottomuus on ylitsepääsemätöntä. Mielialakin menee ihan pohjamutiin moneksi päivää tiputuksen jälkeen ja pää on ihan jumissa. Olen alkanut änkyttämäänkin kun sanat eivät tule suusta ulos (en ikinä aiemmin ole änkyttänyt!) Joudun beetasalpaajaa käyttää rytmihäiriöihin jota vieroituksesta tulee....
Onko muilla vastaavaa? Neuvoja lopetukseen? Olen kohta sairaalassa tätä menoa =(
Lääke aloitettiin selkäkipuun ja koska kärsin unettomuudesta ajattelin lääkkeen auttavan siihenkin. Tehot menivät vain nopeasti ja kun lääkettä yrittää vähentää niin tulee todella sairaaksi. Fyysiset vieroitusoireet JÄRKYTTÄVÄT!
Olen 4 lapsen äiti ja ihan loputtoman kyllästynyt tähän lyrica koukkuun. Ei tässä kunnossa jaksa lasten kanssa
Lääkettä vielä jäljellä 125mg. .....
Onko muilla vastaavaa? Neuvoja lopetukseen? Olen kohta sairaalassa tätä menoa =(
Lääke aloitettiin selkäkipuun ja koska kärsin unettomuudesta ajattelin lääkkeen auttavan siihenkin. Tehot menivät vain nopeasti ja kun lääkettä yrittää vähentää niin tulee todella sairaaksi. Fyysiset vieroitusoireet JÄRKYTTÄVÄT!
Olen 4 lapsen äiti ja ihan loputtoman kyllästynyt tähän lyrica koukkuun. Ei tässä kunnossa jaksa lasten kanssa
Lääkettä vielä jäljellä 125mg. .....