Lyhyitä hiuksia on vähän "pakko" kehua, siksi kaikki varmasti niin tekevät...

• Viestiketjun aloittaja Valehtelija
  • Ensimmäinen viesti
Valehtelija
Aina välillä tulee tämä ikuisuusaihe lyhyet hiukset vs pitkät hiukset esille. Lähes kaikki lyhythiuksiset aina mainitsevat, miten ovat saaneet paljon kehuja hiustenleikkauksen jälkeen. Toki on varmasti naisia, joille lyhyet hiukset sopivatkin paremmin kuin pitkät/puolipitkät, mutta useimmiten näin ei ole (minun mielestä siis!).

Tuli tämä aihe siitä mieleen, kun kaverini leikkautti vasta puoleen selkään ulottuvat hiuksensa ihan lyhyiksi. Tuli kaupungilla vastaan ja esitteli kampaustaan. Entiset hiukset olivat upeat, nykyiset eivät. Tekivät hänestä androgyynin näköisen. Pakkohan tätä uutta kampausta oli silti kehua. Eihän toiselle voi sanoa, että entinen oli paljon parempi. Että kasvatahan vaan pari vuotta hiuksias takaisin, niin olet taas kauniimpi... Ja koska mun mielestä lähes kaikille naisille sopii paremmin puolipitkät/pitkät hiukset kuin lyhyet, niin mun lyhyen tukan ylistykset on aina johtuneet pelkästä kohteliaisuudesta :/ En jaksa uskoa, että olisin ainut laatuani...

vimppu
Ne lyhyet 2-3cm kampaukset on ihan hirveitä naisilla. Vähän pidemmät lyhyet mallit ok. Mutta ne kynityt hirvitykset harvoin kaunistavat ketään. En ole ikinä tajunnut miten ei kaunis nainen luulee että lyhyet hiukset sopivat. Lyhyet hiukset vaativat kasvoilta paljon.

Olen taas sitä mieltä, että jollekin sopii lyhyet ja toisille pitkät. En voi erotella. Ystäväni leikkautti hiuksensa lyhkäseksi ja sai siitä kehuja jopa puolituntemattomalta. Tuskin ystävällisyyttään kehui. Lyhyet sopi vaan juuri hänelle :)

Kyllä mie ainakin aikoinani sain paljonkin puolesta ja vastaan - puheita. Enkä siitä mieltäni pahoittanut, saahan sitä mielipide olla. Molemmissa oli puolensa:

Miulla ei vaan mielenkiinto kestä pitää yhtä tyyliä hirveän kauaa, nyt uusi tyyli hakusessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jos en kielletty tietäs että oot molemmissa kuvissa niin en tunnistais... Miun mielestä lyhkäset sopii siulle paremmin :)
Joo, totta! Mutta miulla onkin ollut se periaate että hiusten mukana menee muutkin asiat uusiksi, kuten noissa näköjään ihonväri muun muassa :D Huomaa kyllä että toinen otettu kesä-ja toinen tammikuussa!

Emmätiedä,mun mielestä lyhyet hiukset wanhentaa. Itteläni oli 20vuotta lyhyet hiukset..sit ku kasvatin pitkät ni tuli paljon kommenttia miten näytän muoremmalle. :p Muutaman kommentin sain "sun lyhyet hiukset oli enemmän asenteelliset"..en sit tiiä mitä se tarkottaa. Mun kasvoilla käy sekäettä hiukset. Jotenkin vaan naisellisempi olo pitkissä..

rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
olipas mielenkiintoista...ja täysin ap:n omien mieltymysten mukaan tehtyä. *muoks* ja mun mieltymys on se että hyvin harvalle aikuiselle naiselle sopii pitkä tukka.
Peesi tähän. Eri asia on teinit sun muut, mutta aikuinen "kypsä" nainen on usein hölmön näköinen pitkän tukan kanssa...

jee
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
olipas mielenkiintoista...ja täysin ap:n omien mieltymysten mukaan tehtyä. *muoks* ja mun mieltymys on se että hyvin harvalle aikuiselle naiselle sopii pitkä tukka.
Peesi tähän. Eri asia on teinit sun muut, mutta aikuinen "kypsä" nainen on usein hölmön näköinen pitkän tukan kanssa...
Miten voi olla mahdollista??
Naiselle kuuluu pitkä tukka.

vieras
Samoin meikeissä. Mummopermis yhyessä tukassa on ainoa säädyllinen kampaus!

rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Eti mulle netistä esim joku 50-vuotias nainen, jolla on pitkä tukka ja se sopii sille.

rasvie
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Eti mulle netistä esim joku 50-vuotias nainen, jolla on pitkä tukka ja se sopii sille.
Eikä sit mitään sellaista mikä muutenkin epätoivoisesti naamaa kiristämällä yrittää näyttää 20-vuotiaalta.

Yhteistyössä