Lyhyen tukan hyvät puolet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipäs tapella kun keskitytään olennaiseen, maailmaa järisyttävän tärkeään aiheeseen! Eli MINUN kruunuuni :saint: . :laugh:

Kyllä taidan tästä noustuani tarttua puhelimeen taikka saksiin. Kummanhan tekis,,, ajan saa peruttua tai paikanpäällä mennä pupu pöksyyn. Tehtyä ei saa tekemättömäksi,,,, missähän se keittiö fiskarssit on? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
miul on kans ollu koko elämäni pitkä tukka.

Tiistaina repäsin ja varasin ajan kampaajalle ja nyt nää yltää just just olkapäälle. Ja on muuten aivan ihanat :heart: itellä on ihan uus olo. Näitä jaksaa jopa laitella. pitkän tukan viskasin aina kiinni.

Värjättiin myös hiukset ja raitoja kans.

Eli mars kampaajalle siitä! !! =)

Tää on ihan ku mun kirjottama, paitsi että kävin maanantaina kampaajalla! Mulla AINA ollut pitkä tukka ja nyt aattelin, että ennen kun tuo vauveli syntyy niin hankin uuden tukan ja näin tein! kaikki on kehunut kovasti. Hiukset ovat kerroksitain pätkitty ylhältä alas ja edelleen niin pitkät että menevät kiinni tarvittaessa. Nää on toooosi ihanat!

:D

no sithän meillä on samanlainen leikkauskin

=)

No mulla on itellä suunnilleen puoleen selkään asti ja tosi paksut hiukset.

Välillä kun laitan näitä tekis mieli kyntästä kaljuksi koko pää, kun ikinä ei mee hyvin sillon ku oli lyhyet oli niiin helppo aina laittaa hiukset. Mutta en mä ikinä raaskis oikeesti leikata lyhyiksi näitä hiuksia. ;)

Mutta joo, plussaa on varmaan tuo että helppo laittaa ja värjätä ym.

Yhteistyössä