LUX -pölynimuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kävi tänään imurikauppias ja voi luoja mikä määrä tuli matosta/sängystä/sohvasta pölyä. Kallis oli kuin mikä mutta oliskohan se hintansa väärti? Kokemuksia?

Meillä on ollu jo noin kolme vuotta käytössä. Imurikauppialta myös ostettiin. Ja on kyllä tosi hyvä, tai mä tykkään just siitä tampparista millä on kätevä imuroida sohvat,matot,patjat,tyynyt jne. Ja pölyä lähtee. Mitään vikaa ei ainakaan ole ollut ja on allergia&astma liiton hyväksymä. Ainut miinus minusta on se et on aika iso imuri jos asunto on pieni niin on hankala. meillä noin 130 neliöö ja keskelle taloo kun laitan pistokkeeseen niin riittää koko taloon, et se on hyvä ettei tarvii johtoo vaihdella. Niin ja se on hyvä et samalla lattia suulakkeella voi imuroida lattian ja matot, ettei tarvii vaihdella. Pölypussit tulee pari kertaa vuodessa kotiin ja kerran vuodessa suodatin.

Mä ostin 8vuotta sitten Luxin imurin kauppiaalta ja on ollut tosi hyvä, allergiaperheeseen aivan yliveto ja hyvin imuroi ja imuroi edelleen. En vaihtais mihinkään muuhun merkkiin, niin tyytyväinen olen ollut ja juuri kun pöly lähtee niin hyvin pois, matot tulee kirkkaaksi. Aivan loistava imuri.

9. vuosi Luxin kanssa pyörähti käyntiin. Tykkään tuosta.
Erityisen plussan tuo hiljainen käyntiääni ja imuteho on kuitenkin tosi hyvä.
Ainut miinus on se, että pussin täyttyessä imuteho heikkenee jonkin verran, mutta sitä mukaa myös ääni pienenee. :D

Yhteistyössä