Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Kyllä ei ole kaikki ihan kohdallaan sillä ihmisellä, joka ostaa imurin tuolla hinnalla. Meilläkin on kerran esittelijä käynyt, ja oli kyllä ihan naurettavaa touhua. Ensin sutaisi pari kertaa meidän imurillamme eteisen mattoa (tehot olivat puolivälissä ), sitten imuroi Luxilla oikein huolellisesti ja näytti kuinka paljon vielä lähti hiekkaa ja pölyä. Seuraavaksi esitteli kuinka paksun petauspatjan läpikin tuntee Luxin imun ja pölypunkit saavat kyytiä myös patjan sisältä. Kun kaupustelija oli lähtenyt, kokeilin omalla imurillamme sitä samaa, ja yhtä lailla tuntui imu toisella puolen patjaa. Jne.
1600 euroa on aivan järkyttävä hinta niin kolhosta imurista, jossa ei ainakaan silloin ollut edes säilytyspaikkaa lisäsuuttimille, mikä on ainakin minulle tärkeä kriteeri.
Se o ntotta, imuroivat puoliteholla matot. Ite kuitenkin imuroin aina täysillä ja tuen jaloilla, ettei matto lähde mukana
Minustakin oli hyvin epäkäytännöllinen, kun tämä tuttava meille imurin esitteli. Tiesin heti imurin nähdessäni, että itse saisin raivarit sen kanssa. En pidä imuroimisesta ja en tosiaan pidä, jos hommat ei toimi ja imuri on tiellä ja iso ja suuttimet eivät ole kätevästi.
Ja tosiaan se, että ne pölypussithan pitää tilata heidän kauttaan muistaakseni. Eivät olleet halpoja.
Joten mitä jos ostaisit muuten tehokkaan imurin, tsekkaa vaikka kaupassa ne samanlaisella letkulla toimivat. Koska se on se imurin juttu, kuten tämä tuttava itse sanoi..sileäpintainen putki sisältä.