Luvatta kuvaaminen

Mitäs tästä olette mieltä, että yleisellä uimarannalla sievä nuori nainen kuvaa järjestelmäkameralla lapsia jopa ihan läheltäki keneltäkään lupaa kysymättä ja kenenkään lapsen vanhemmille mitään puhumatta?

Pakko oli kirjautua tänne ihan tätä varten.
Olen nuori nainen ja kuvasin juuri noihin aikoihin Helsingissä eräällä yleisellä uimarannalla järjestelmäkameralla. Kuvasin omaa tytärtäni. Yhteen kuvaan pääsi myös nuori poika, jonka äidin kanssa keskustelin myöhemmin ja tämä äiti otti myös kuvia omasta tyttärestäni.
Olin koko ajan kamera ns hollilla ja tarkkailin tilannetta linssin läpi. Otin kaikki kuvani niin, ettei vieraita lapsia niissä näy, kuin korkeintaan taustalla, missä näkyy myös vieraita aikuisia.
Huomasin, että moni ihminen katsoi minua paheksuvasti, mutta minä kuvaan tytärtäni taatusti myös vastaisuudessa uimarannallakin.
Jos tällainen asia vastaisuudessa ihmetyttää, tulkaa rohkeasti juttelemaan ja pyytäkää kuvat vaikka nähtäväksi kamerasta. Minua ei ainakaan haittaisi! =)

• Tykkää
Reactions: heidip*
Julkisella paikalla saa kuvata. Kuvien julkaisu onkin eri asia. On kohteliasta pyytää lupa. Minulla on ongelma. Minä pyysin nuorelta äidiltä luvan ja kuvasin herttaisen coolia Saraa 1v 3 kk Lauttasaaressa sunnuntaina 22. toukokuuta. Lupasin lähettää äidille kuvat. No, hukkasin sähköpostiosoitteen.

Tunnistaako kukaan itseään? Tai tuttavaansa?

Jos tunnistaa, vastaa tähän viestiin.

Sara katsoo kameraan coolisti:

http://dl.dropbox.com/u/10189665/Sara 1 v 3 kk/Sara 1v 3kk katsoo coolisti 1.jpg

Yhteistyössä