Luurangot kaapissa = anaalidildo?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti
"yksi"
Nykyään epänormaalia on tavallinen heteroseksi ja kaikki perse/homo/lesboilu normaalia.

Valitettavasti :(
Joo näi on. Sen takia yhtään lasta ei synny eikä ole heteropareja olemassakaan! Kun se homoilu tarttuu ja on niiiiiin vakavaa!

Onko nämä kommentit vitsejä(huonoja) vai ihanko oikeasti te olette näin ahdasmielisiä ja takakireitä (pun intended)?
Just eilen miehen kanssa leikittiin ja perstappikin mukana meiningissä, mies tykkää. Minusta mies, joka on varma maskuliinisuudestaan, ei pelkää kokeilla uusia juttuja tai pelkää olevansa homo(!!) jos pyllynkoskettelusta tykkää. Naurettaia juttuja teillä ja paljon jää elämästä kokematta jos noin kauhean ahtaasti suhtaudutte juttuihin.
 
Hra 42 v
Arvon naiset!

Heittäkää helvettiin nämä infantiilit ulosterakkausmiehenne. Niiden psykoseksuaalinen kasvu on pysähtynyt noin kolmevuotiaana.

On niitä terveitä miehiäkin olemassa, ihan heterosellaisia, suomalaisissakin, vaikka sitä ei ehkä ihan helppoa olekaan uskoa näitä vastenmielisiä tapauksia lukiessa.
 
"surusilmä"
Onneksi löysin tämän ketjun. Olen itkenyt itseni uneen monet kerrat kun mieheni sekosi peppuhommiin. Onneksi en ole näköjään yksin. Mieheni keksi että haluaa anaalidildoa nähtyään netissä jonkun videon. Meni sitten salaa tilaamaan suuren dildon ja nyt joka ilta kinuaa minua työntämään dildoa peppuunsa. Kun en suostu, marssii dildon kanssa vessaan ja ilmeisesti työntää itse dildoa peppuunsa.

Itseltäni on mennyt seksihalut täysin vaikka aiemmin meillä oli vilkas (normaali) seksielämä. Oikein oksettaa ajatuskin seksistä kun näkee miehen yöpöydällä liukkaripullon vieressä kököttävän dildon. Tekisi mieli heittää koko kapistus roskiin mutta sitten mies varmaan ostaisi vielä isomman dildon tai lähtisi aidon perään johonkin homobaariin.

En todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä, erota vai odottaa että miehen pepputouhut loppuvat?
 
jaffaa pennuille
Pistät sen dildon omaan persiiseesi ja yllätät miehen menemällä heiluttelemaan sitä naamansa eteen (samalla sen ollessa perseessäsi) työpäivän jälkeen. Voitte sitten harrastaa vaikka ass to ass!
 
Vierasmiess
[QUOTE="surusilmä";29926957]Onneksi löysin tämän ketjun. Olen itkenyt itseni uneen monet kerrat kun mieheni sekosi peppuhommiin. Onneksi en ole näköjään yksin. Mieheni keksi että haluaa anaalidildoa nähtyään netissä jonkun videon. Meni sitten salaa tilaamaan suuren dildon ja nyt joka ilta kinuaa minua työntämään dildoa peppuunsa. Kun en suostu, marssii dildon kanssa vessaan ja ilmeisesti työntää itse dildoa peppuunsa.

Itseltäni on mennyt seksihalut täysin vaikka aiemmin meillä oli vilkas (normaali) seksielämä. Oikein oksettaa ajatuskin seksistä kun näkee miehen yöpöydällä liukkaripullon vieressä kököttävän dildon. Tekisi mieli heittää koko kapistus roskiin mutta sitten mies varmaan ostaisi vielä isomman dildon tai lähtisi aidon perään johonkin homobaariin.

En todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä, erota vai odottaa että miehen pepputouhut loppuvat?[/QUOTE]

No siinähän sitten uliset. Pitäiskö miehen harrastaa seksiä vain siten kuin arvon karvamunkin omistaja määrittelee?
 
leffapari
Miehen kanssa katsottiin joku homofilmi ajankuluksi ja ainakin siinä mies työnsi toisen miehen pyllyyn nyrkkinsä. Oli paljon rasvaa ja varovasti aloittelivat sormella ja siotä useampi sisään. Oli meillekkin ihmetys että nyrkki mahtuu pyllyyn ja mieheni sanoi ettei hänelle kyllä mahtuisi eikä kiinostaisikaan.
 
"ihan oikeesti"
joo niinku moni on maininnu ni hyvät naurut täältä saa ....mutta tosiaa kaikista noista ahdasmielisesti vanhoista akoista. jos se on homoa ja sairasta ja muuta että mies haluaa sormea tai dildoa peppuun niin eikö sitte nainen joka haluaa suuseksiä oo melkeinku lesbo, koska sitähän nekin tekee? Kuulostaa niin hyvälle suhteelle/avioliitolle noi "eron kyllä otan jos jotain ehdottaa" ei ihan terveelle suhteelle kuulosta. Samantien tulee myös sellanen kuva että huomaa kuka täälä haluu panna lähetyssaarnaajassa lauantaisin kymmenen uutisten ja saunan välissä ja ketkä haluaa seksielämältää jotain mikä oikeesti kiihottaa. kiitos ja hei
 
"juu"
Onpa täällä keskusteltu... Jos joku kaipaa kokemuksia joissa ei ole provoa mukana:
Entisen miesystävän kanssa joskus minun aloitteestani kokeiltiin tuota suuseksi/peppusormi yhdistelmää. Se johti siihen että mikään muu ei sitten oikeen häntä tyydyttänytkään. Harmitti että olin koskaan ehdottanutkaan.

Nykyinen ei ole ainakaan ilmaissut haluavansa, enkä itse aio koskaan ehdottaa. Kamalaa jos menee taas siihen että sitä saa jokapäivä olla tekemässä.
 
"mies-77"
Sama reikä kummallakin... Itse saan suurta nautintoa dildosta pepussa ja orkut sen mukaisia. Paksulla sauvalla (6cm+) saan välillä orkun kaluun koskematta. Onko se väärin? Miehen g-piste todellakin toimii, oli se homoa tai ei. Muutaman naisen kanssa olen harrastanut anaalia molemmin puolin, nykyinen on todella innokas leikkimään pepullani, vaikkei itse tahdo omaansa mitään. Jo ekalla sänkykerralla sormet hakeutui mun peppureiälle, kai siinä jotain vikaa on. Kukin tehköön makuuhuoneessaan sitä, mistä saavat suurimman nautinnon. Ei se miehestä homoa tee, jos nauttiin dildon saamisesta peppuunsa tai naisesta lesboa, jos nauttii nuolemisesta.
 
anusantero
mun paras leluni on n. 45 cm pitkä ja n. 3 cm paksu taipuisa dildo, jonka päässä on tiheästi värisevä vibra. Usein työnnän sen kokonaan sisään. Vibra ylettyy palleaan yläosaan asti. Ette usko kuinka kovat orkut saa suolesta. Ei tarvii koskea kaluun eikä eturauhaseen. Orkun saa myös virtsarakkoa vibraamalla. no, jokainen tavallaan, mutta jos tyydyt vain perusjuttuihin, niin menetät paljon.
 
Saija__
Ajattelin yllättää miehen pepputouhuilla mutta miten hygienia? Ei kiinnostaisi työntää sormia miehen sisään ja saada kakkaa käsiin.

Miten varmistatte tai hoidatte pepun pesun ennen anaalisessioita?
 
Loppui onneksi
Muutama vuosi sitten mies oli kovin innostunut pepputouhuista. Esileikin aikana yritti siirtää kättäni pyllyaukolleen ja suuseksiä saadessaan yritti myös nostaa peppuaan nuoltavaksi. Lopetti onneksi kun katsottiin linnan juhlia ja sanoin sotaveteraanien tullessa kättelemään Presidenttiä että mitähän mieltä sotaveteraanit tai Presidentti ovat jos heidän peppuun työnnettäisiin sormea tai kieltä.
 
vierailija
Arvon naiset!

Heittäkää helvettiin nämä infantiilit ulosterakkausmiehenne. Niiden psykoseksuaalinen kasvu on pysähtynyt noin kolmevuotiaana.

On niitä terveitä miehiäkin olemassa, ihan heterosellaisia, suomalaisissakin, vaikka sitä ei ehkä ihan helppoa olekaan uskoa näitä vastenmielisiä tapauksia lukiessa.
businessmaailmassa kaikki tarpeeksi etova on kai paras, saa touhuta rauhassa? Onko laastari linssissä?
 
Ei kiinnosta anaalivipra
Miten olette saanut miehellenne sanottua että ei kiinnosta vaikka hän haluisi anaalivipraa niin jos oksettaa ajatuskin niin miten sanoa se niin että mies uskoo? Meillä ei tunnu uskovan millään vaan kärttää kuin pikkulapsi että pitäis anaalivipra saada taloon. Muutakin rahanmenoo on ja lomautuksia niin ei edes siihen vetoamalla usko vaan jankuttaa että saa niitä osamaksulla. Alkaa olemaan hermot mennyttä.
 
vierailija
Onkohan ketjun aloittajan mies ollut hormoneja käyttävä bodari? Heidän keskuudessaan anaalidildoja on ennenkin esiintynyt kun ne steroidit sotkevat kehon normaalin hormonitoiminnan ja siksi miehen seksuaalinen suuntauminen saattaa muuttua, ja tämä ei ole mikään vitsi vaan ihan fakta joka bodauspiireissäkin tunnetaan.
 
vierailija
Onkohan ketjun aloittajan mies ollut hormoneja käyttävä bodari? Heidän keskuudessaan anaalidildoja on ennenkin esiintynyt kun ne steroidit sotkevat kehon normaalin hormonitoiminnan ja siksi miehen seksuaalinen suuntauminen saattaa muuttua, ja tämä ei ole mikään vitsi vaan ihan fakta joka bodauspiireissäkin tunnetaan.
Onneksi oma mies lopetti podaamisen kahden viikon jälkeen alottamisesta niin ei päätynyt ostamaan mitään anaalidildoja. Pienen hieromasauvan osti kyllä minulle mutta en usko että käyttää sutä itse
 

Yhteistyössä