Luurangot kaapissa = anaalidildo?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti
werdfgvbn
Yhtä sairaita ne naiset ovat jotka haluavat peppuseksiä.
Itse olen sekä nykyiselle että exälle kokeillut antaa, mutta itse en vain tykkää siitä yhtään. Kai se harjoittelulla ja rentoutumisella vois alkaa tuntumaan hyvältä, mutta se ei vain ole mun juttu.

Sitä vastoin tuo mies tykkää peppuseksistä. Ja kun asiaa ajattelee, niin ihan yhtä normaalia/epänormaalia se on kuin naisen peppuseksi.
Eli ei ole ongelmia, itse tykkään siitä että mies nauttii. Se on mielestäni pääasia :)
 
Suht normi
Miehelle anaaliin vaan kunnolla anaalidildoa. Ja suikkiin myös jos pyytää ja haluaa nuolla dildoa. Anustappia ja kumikalua vuorotellen kunnes laukeaa kouristellen talouspaperiin. Siitä vielä spermalitkut dildon päähän ja miehelle suikkiin tekomunaa. Semmosta meillä. Miten muilla?
 
Johanin vaimo
Miehelle anaaliin vaan kunnolla anaalidildoa. Ja suikkiin myös jos pyytää ja haluaa nuolla dildoa. Anustappia ja kumikalua vuorotellen kunnes laukeaa kouristellen talouspaperiin. Siitä vielä spermalitkut dildon päähän ja miehelle suikkiin tekomunaa. Semmosta meillä. Miten muilla?
Aika samanmoista meilläkin, anaalidildoa ja kuminyrkkiä ukon persiiseen. Johan nauttii.
 
Pvister
Alkuperäinen kirjoittaja Ei käy!!;28351147:
Voi helvetti näityen anaali dildojen kanssa. Kohta kai muuta olekkaan kun anaali dildoja. Kaikki vaan anaali dildoilemaan. Ei kiinnosta!
Samaa itse harmittelen. Mihin jäi normaali rakastelu?? Vai onko normaalia nykyään vain anaalidildolla tekeminen?
 
Alla Puun
Kaikki tämmönen peppuhomma saa pahan olon ja mielen. Miksi joku muka haluaa kakkapuolelle jotain? Tai varsinkin miehet?

Onko telkkarin homomiehet nykyää jotain kaikkien miesten ihailuja ja siksi haluavat peppureikään hieromasauvaa?
Nykymiehen vaseliinin kiiltävä pylly tuntuu olevan joku muoti. Ennen hävettiin sentään peppupuuhia. Nykymies enään normaalia haluakkaan vaan naiseltakin sauvaa sisäänsä.
 
"Alisa"
Kaikki tämmönen peppuhomma saa pahan olon ja mielen. Miksi joku muka haluaa kakkapuolelle jotain? Tai varsinkin miehet?

Onko telkkarin homomiehet nykyää jotain kaikkien miesten ihailuja ja siksi haluavat peppureikään hieromasauvaa?
Kai se on nykyää normaalia kun telkkarissakin on vain homoja ja transsuja että miehet kuvittelee kaikkien haluavan miesten välistä. Sitten luullaan että naisenkin kanssa ollaan kuin jonkun transsun kanssa ja pitää olla seksissä pyllyseksiä (miehen pyllyyn)

Omalle miehelle olen monta kertaa sanonut että normiseksiin ei kuulu että minä laitan sauvaa miehen peppuun mutta mies väittää muuta. Mennyt into koko seksistä kun miehellä on mielessä että sormettaisin tai sauvalla tyydyttäisin mieheni peppua.
 
Ei pervo
[QUOTE="Vieras";28464992]Juu. Myös kaikki luomu on ällöä (paitsi ruoassa). Pillukarvat ovat todella kummallista, kun taas posliinivittu aikuisella on "normaalia".[/QUOTE]

Samaa mieltä! Pyllypervoille hoitoa!
 
Lady Silk
Tuntuu olevan miehillä nykyään joku muotivillitys oman peräsuolen runkkaaminen.

Miehenikin koko ajan ruinaa että pitäisi tyydyttää hänen persettään vaikka millä. Aluksi sormella ja nyt jo haaveilee että hakisin jonkun isomunaisen miehen karaokesta rakastelemaan avohalkiosukkahousuissa ja vappuperuukissa keimailevaa miestäni.

Muuta ei osaa enään ukko pyytääkään kun perseasioita. Kun kysyn onko hän joku homo, kieltää ja aloittaa mykkäkoulun. Lauhtuu vasta kun suostun työntelemään dildoa ainakin puoli tuntia aviomieheni peräreikään.

Kaikki muu seksielämä on nollassa. Joka ilta kun menen makkariin tervehtii sängystä miehen pyllistelevä paljas perse ja äijä uikuttaa kimeällä äänellä kalua sisäänsä. Jos en jaksa innostua, runkkaa mies itseään anaaliin hieromasauvalla.

Joskus tuntuu että ennen oli paremmin seksiasioissa, mutta kai tämä on nyt hyväksyttävä. Toivon että tälläinen persemuoti menisi joskus ohi.
Minä en peppuheppuja tai pyllypoikia katsele!! Jos mies alkaisi pepputouhuja ehdottelemaan ero tulisi. Peppuheput ja pyllypojat voivat keskenään pyllytellä kunhan eivät minulle tai miehelleni ehdottele mitään!
 
Voi ressukoita. Anaalia on ollut seksissä niin kauan kun ihminen oppi köyrimään. Turhaan te mesoatte taipumuksista.

Ei se heteroseksi ole mikään käsite mihin "ei kuulu" joku fetissi tai tietty kehon aukko. Kannattaa lukea aiheesta jos ei perus määritelmät ole hanskassa.
 
Kunhan kysyn
[QUOTE="Hanna";27724447]Mies toi matkoiltaan jonkun mustan peräsauvan. Nyt pitää sitä pyllyssään koko ajan. Välillä istuu noja tuolissa ja pierastessa sauva tippuu lattialle. Kyllä hävetti kun oli äitini kylässä ja miehen perseestä putkahti anaalisauva kesken maanviljelijälle morsian ohjelman katselun.[/QUOTE]

Hyi! Millä reissuilla hankitaan anaalidildo? Kysynpä vaan!
 
Dildoileva mies
Tämän Doc Johnsonin 8 tuuman ultra realistic dildon pystyy ottamaan kokonaan anaaliin ja tuntuu todella hyvältä! Onhan tämä tietysti vähän homoilua, mutta mitä sitten!
 

Yhteistyössä