Luurangot kaapissa = anaalidildo?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti
ölömö
[QUOTE="Hieroja";27924638]Etu rauhasta (pähkinän tuntuinen) hieron rakkaan pepusta. Ihana nähdä kun rakas nauttii& saa orgasmin. Suosittelen.[/QUOTE]

Suosittele mitä haluat. Meidän makkarissa ei perseitä ronkita!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
"Miuku"
Kyllä meilläkin ero on edessä jos pitää alkaa perseeseen jotain tunkea! Homojen hommaa sanon minä, hankkikoon toisen uudeksi kaverikseen tai edes toisen naisen joka moiseen suostuu. Hyi helvetti sanon minä, pelkkä ajatuskin puistattaa :( Ennemmin olisin lesbo kuinkattelisin semmosta "miestä"!
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Morsian 86
Meillä mies säästi pyllynsä minulle hääyöksi. Oli kiihottavaa työntää hieromasauva aviomiehen tiukkaan anaaliin ja nähdä miten eturauhasnesteet lensivät siittimestä.
 
Kutomapuikko
Ihanaa kun jäin työttömäksi. Joka aamu kuuntelen kun vaimo lähtee töihin ja heti kun ovi kolahtaa alkaa ihana hekuman päivä.

Tyttöilen pikkupöksyissä ja verkkosukissa, rintaliiveissä tennispallot ja huulipuikkoa kera maskaran kasvoissa.

Peppu keinuu peilin edessä. Hivelen itseäni reisien välistä. Sormi käy suussa ja uppoaa stringin raosta piukkaan pyllyyn. Iik pikkaisen kirpaisee ennen kun tottuu sisällä soutavaan sormeen.

Pikkarit pois ja yläkaapista iso miehinen kumivehje. Suukko sen päähän riittää liukasteeksi. Hitaasti nauttien komeus sisään.

Aikaa itselle ja naiseudelle. Vähän rajumpaa tai hellää nauttimista. Fiilis määrää mutta orgasmi on selviö.

En ole gay!
No voi jeesus.kyllä tämä homouden merkit täyttää :O
 
Ilossa eläjä
Juuri peputeltiin miehen kanssa. Nyt molemmilla ihanan raukea olo. Huomenna jatketaan. Mies lupasi hakea kotimatkalla sexshopista molemmille jotkut uutuus dildot. Ihanaa luvassa!
 
Pöyristynyt
Kyllä on mennyt suomen asiat sekaisin jos naiset ja MIEHET pyörivät makkareissa kumimulkut perseissään. Ja miehen persereikää nuollaan???! Siis hyi HELVETTI!!! EI IHME että lapset jää heitteille ja mielenterveyssairudet lisääntyvät kun perseadiat on vanhemmilla vain mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt;27989261:
Kyllä on mennyt suomen asiat sekaisin jos naiset ja MIEHET pyörivät makkareissa kumimulkut perseissään. Ja miehen persereikää nuollaan???! Siis hyi HELVETTI!!! EI IHME että lapset jää heitteille ja mielenterveyssairudet lisääntyvät kun perseadiat on vanhemmilla vain mielessä.
:LOL: kumimulkut ,muahahhhaa ei hitto ei tuu naurusta loppua:LOL:
Mut siis ihan samaa mieltä olen. Oma mies jos jäis kiinni dildo leikeistä niin potkaisisin pihalle alasti dildo hanurissaan, vois sitten naapureillekkin esitellä uutta harrastustaan!:rolleyes:
 
ajan henki
Alkuperäinen kirjoittaja Herännyt;28007111:
Heräsin kun mies tunki itkien anaalidildoa itseensä kalu kovana. Yritti piilotella dildoa sängyn alle kun huomasi minun katsovan. Huomenna eropaperit vetämään.
Tuntuu tosi yleiseltä nykyään. Valitettavasti :(
 
Kokeilijat
Miehen ehotuksesta ollaan kokeiltu pari kertaa sormettaa toistemme pyllyjä. Alkuun tuntu oudolta mutta viime kerralla laukesimme molemmat sormetuksella. Nyt tekisi mieli kokeilla sauvaa.
 
Ihmettelevä harava
Alkuperäinen kirjoittaja Herännyt;28007111:
Heräsin kun mies tunki itkien anaalidildoa itseensä kalu kovana. Yritti piilotella dildoa sängyn alle kun huomasi minun katsovan. Huomenna eropaperit vetämään.
Jo on miehillä homon himot jos tekokalua työntää aviovuoteessa itkien peppuun. Itkikö ilosta vai kivusta? Ja onko sillä väliä?
 
perusseppo
haluttaa nii kamalasti saada pebaan et tungen vaimolta salaa anaalitapin perseeseen työpäivän ajaks... sit keikun tuolilla toimistolla ja pakko juosta vessaan kun tuleeo rkku niin nopeasti... nytkin työntelen hitaasti dildoa anaaliini kun vaimo on työmatkalla... ahdistaa kyllä että pitää tätä tehdä salaa... olen yrittänyt vaimolleni peppuleikeistä mutta hän ei suostu edes antamaan peppua... oon ihan hetero mies vaikka joskus fantasioin karvaisen, lihaksikkaan homomiehen peppureiästä naamallani... ihanaa olis myös jos sellanen nuolis mun anaalii... tai voi s se pannakki... mut oon hetero... huh ja meillä on vaimon kanssa jo neljä lasta, puolivuotiaat kaksoset, en halua ottaa riskiä että hän ottaisi minusta eron, minun perseenikö takia koko perhe hajoaisi?
 
Isot Oot molemmille
Dildotellen koko viikonloppu. Mies sai elämänsä orkut peppua hieromalla ja mälliä tuli enemmän kun koskasn. Vieläkin makaa sikiöasennossa ja tärisee jälkiorkuissa.
 
Miten se on normaalimpaa työntää jotain naisen peppuun kuin työntäö jotain miehen peppuun? Siis ihan vaan, että täälläkin monet kyllä sen hyväksyy että nainen tykkää ottaa peräluukkuun vaikkei se ole juuri sen luonnollisempaa sekään..

Kaikki tykkää vähän eri asioista ja parisuhteessa usein näistäkin asioista ollaan samalla aaltopituudella, se mitä muut ajattelee ei ole millään tasolla tärkeää :) ei ole pakko deitata "sormipeppumiestä" jos ei halua!
 
Chaince for beter
[QUOTE="Hanna";27724447]Mies toi matkoiltaan jonkun mustan peräsauvan. Nyt pitää sitä pyllyssään koko ajan. Välillä istuu noja tuolissa ja pierastessa sauva tippuu lattialle. Kyllä hävetti kun oli äitini kylässä ja miehen perseestä putkahti anaalisauva kesken maanviljelijälle morsian ohjelman katselun.[/QUOTE]
Jo on mies mennyt homoksi. Äkkiä vaihtoon ja joku terve tilalle.
 
No Thak
Miten se on normaalimpaa työntää jotain naisen peppuun kuin työntäö jotain miehen peppuun? Siis ihan vaan, että täälläkin monet kyllä sen hyväksyy että nainen tykkää ottaa peräluukkuun vaikkei se ole juuri sen luonnollisempaa sekään..

Kaikki tykkää vähän eri asioista ja parisuhteessa usein näistäkin asioista ollaan samalla aaltopituudella, se mitä muut ajattelee ei ole millään tasolla tärkeää :) ei ole pakko deitata "sormipeppumiestä" jos ei halua!
Tosiaan halua edes nähdä miehen pierusta persettä!!

Oksettaisi koskeakin eihän kukaan kai pysty pyyhkimäänkään miehensä persettä etteikö meinasi oksennus tulla.

Ajattele miten sairasta että miehellä vielä olisi muna pystyssä ja joutuisi sormella työntelemään perseeseen.

Ei kiitos ikinä!!!!N
 

Yhteistyössä