luulisi että saman talon sisällä(päiväkoti) kasvatus linjaukset olisi suurinpiirtein samat.luulisi että johtaja olisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellien
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nellien

Vieras
fiksuin.

pelkään että tossa välissä kun lapsi oli 2vuotta samojen aikuisten kanssa(2eri ryhmässä) että he on osaltaan vaikuttanut negatiivisesti lapseni kehitykseen.

nimittäin tämän ryhmän lto oli tosi negatiivisella kasvatus otteella koko ajan, ja sitten asia käännettiiin niin päin että mitäs vikaa kotona on.

sitten oli vaan laitettu kaapin oveen lappu jossa oli numero ja soita t:Liisa(paikallinen kelto)

mä luulin siis soittavani hänelle ja se puhelu meni perheneuvolaan, olin että :O mitä. no sovittiin käynnit sinne kuitenkin, käytiin vuosi, eikä siitä ollut mitään hyötyä, paitsi se että perheneuvolan työntekijä tuli puolustamaan minua vasu kokoukseen koska elto,kelto,pk johtaja etsivät vikaa minusta ja perheneuvolan työntekijä oli eri mieltä.

lisäksi hän oli sitä mieltä että lasta kasvatetaan positiivisuudella. samaa mieltä oli psykogi,toimintaterapeutti ja minä. enpä usko että tuon ryhmän elto sittenkään muutti kasvatustyyliä.

sitten laps pääsi eskariin ja yhtäkkiä ryhmän opettaja olikin sitä mieltä että positiivisuudella pääsee pidemmälle!

ja nää ammattikasvattajat on saman talon sisällä,täysin eri aseneteella liikkeellä.

lisäksi herää kysymys miten pk:n johtaja muuttaa mieltään kasvatusasioissa kuin kameliontti? aina samaa mieltä ryhmän elton kanssa :D

tohon päiväkotiin ei yksikään lapseni enään mene,kun eskari kohta loppuu.

Yhteistyössä