Luulin puhelun perusteella miehen pettävän minua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies viipyi työmatkalla ihan kohtuuttoman pitkään ja oli ollu tällä viikolla joka päivä ylitöissä. Soitin sille sitten eilen että missä sä oikeen olet,täällä alkaa olla aika vaikeet oltavat kun tyttö on aika hiilenä. Niin taustalta kuului naisen ääni ja mies selitti jotan "ööö no tota mä tuun kohta" olin jo hetken ihan tohoissani että nyt sillä on toinen nainen tai jotain! Mies tuli kotiin iiiison ruusupukimpun kanssa ja kertoi käynneensä floristilla teetättämässä sen. Vähän repesin. En kehdannut edes kertoa miehelle oman mielen tepposista :D

Ihan selvästi on pettänyt!!!

Noin se menee. Alkaa lahjoa pitääkseen sinua rauhallisena, noin yleisesti ja eirtyisesti tähträä siihen että olet kuvioista ulkona kuin kivespussit!

:laugh: No meillä kun mies kävi kukkakaupassa ja poika paljasti että ovat äidille kukkia ostamassa, niin kukkakauppias oli heti kysynyt että mikä merkkipäivä, ja kun sano että eikun muuten vaan vie kukkia, niin sit kysy että no mitäs on tullut tehtyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kives Lives:
Ihan selvästi on pettänyt!!!

Noin se menee. Alkaa lahjoa pitääkseen sinua rauhallisena, noin yleisesti ja eirtyisesti tähträä siihen että olet kuvioista ulkona kuin kivespussit!

Säkö saat kukkia vaan sillon, kun ukkos on käynyt vieraissa?

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:laugh: No meillä kun mies kävi kukkakaupassa ja poika paljasti että ovat äidille kukkia ostamassa, niin kukkakauppias oli heti kysynyt että mikä merkkipäivä, ja kun sano että eikun muuten vaan vie kukkia, niin sit kysy että no mitäs on tullut tehtyä...

Ihan kamalaa, vaikka vaan vitsillä heitettyä!

Alkuperäinen kirjoittaja bieras:

No niin on. Mies sano että ei mee kyl enää siihen kukkakauppaan kun oli niin mautonta huumoria. Mut se tuntuu olevan asenne joillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja bieras:

Mies kerto että kukkakaupassa oli myyjät kyselly että onko joku merkkipäivä ni mies sitten että ei vien vaimolle muuten vaan kukkia ni toinen niistä myyjistä oli heti sanonu et "varo vaan sun vaimos luulee että oot tehny jotain" mitä hittoa!?!? mittenni. Mun mielestä on kiva kun mies tuo kukkia enkä todellakaan luule sen tehneen jotain,päin vastoin. Jos mä ostan miehelle erikoisoluen alkosta niin ei se myyjä kysele et "mitäs oot tehny ku miehelles tällaisen ostat?"

heh, mie kerran olin ihan kipinöissä kun mies läks kauppaan ja sillä kesti ja kesti, ooteltiin pojan kanssa että tulis kotio et päästäis syömään... ilmaantui sitte ison kukkakimpun kanssa :) sillä oli menny aikaa siihen kun se haki :)
mie saan muutenkin harva se viikko kukkia, ja mie tykkään.. oikeasti ei oo kertaakaan käyny mielessä et se hyvittelis niillä jotain :)

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
heh, mie kerran olin ihan kipinöissä kun mies läks kauppaan ja sillä kesti ja kesti, ooteltiin pojan kanssa että tulis kotio et päästäis syömään... ilmaantui sitte ison kukkakimpun kanssa :) sillä oli menny aikaa siihen kun se haki :)
mie saan muutenkin harva se viikko kukkia, ja mie tykkään.. oikeasti ei oo kertaakaan käyny mielessä et se hyvittelis niillä jotain :)

No onhan toi kauheaa, jos mies ei muista kun pakkojuhlina, tai pettäessään

Yhteistyössä