Luulin jo olevani pahasti uupunut

  • Viestiketjun aloittaja updown harmaana
  • Ensimmäinen viesti
updown harmaana
tai jotain masennusta kärsiväni... Ärtyisyyttä,kauheaa väsymystä,pääkipua,ym.. Lääkäriin olin jo lääkkeitä menossa hankkimaan..
Menkat ei tullu kuten piti,alkamispäivänä testasin negan.
Kohdunnapukkaa olen päivittäin tunnustellut,on vähän auki-jokin "kalvo" kuitenkin päällä..
No tänään,kp 40,kaikesta huolimatta testiin tärähti nopeasti selkeä plussa :heart: Tervetuloa meille kolmonen :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:12 updown harmaana kirjoitti:
tai jotain masennusta kärsiväni... Ärtyisyyttä,kauheaa väsymystä,pääkipua,ym.. Lääkäriin olin jo lääkkeitä menossa hankkimaan..
Menkat ei tullu kuten piti,alkamispäivänä testasin negan.
Kohdunnapukkaa olen päivittäin tunnustellut,on vähän auki-jokin "kalvo" kuitenkin päällä..
No tänään,kp 40,kaikesta huolimatta testiin tärähti nopeasti selkeä plussa :heart: Tervetuloa meille kolmonen :D
Mulla oli kans muutama päivä jotenkin kans niin huonoja päiviä, kaikki ärsytti ja olin kiukkuinen ja hermostunut ja väsynyt. Niin sit tuli positiivinen raskaustesti. Enää en ole ärtynyt, mutta pirun väsynyt.... ;)
 
PippurinenMamma
Onnea :flower: B) .

mulla kans ollu kiukkuisuutta, väsymystä, kyllästymistä kaikkeen, mutta luultavasti vain stressaan menkkojen tuloa.. :whistle: ..Eilen oli vähän lämmön nousua, mutta ei enää tänään..

:headwall: :headwall: :headwall:
 
updown harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:22 toiveikas kirjoitti:
Ihanaa, onnea paljon! :flower:

Mullakin vähän tuon suuntaisia oireita. Toivottavasti samasta syystä ;)
Pidän peukkuja :wave:
Tää oli yk7 ja niin on oireet eri kierroissa vaihdellut ja heittänyt pyllyä,etten senkään vuoksi epäillyt mitään. Mutta suurin harhautus oli tuo kohdunnapukka.
Rvk6 jo menossa,olen migreeniin muutaman kerran vahvoja s.lääkkeitä ottanut,panadolia melkein päivittäin ja nyt vähän mietityttää... Hitsi.
 
updown harmaana
Niin,ja kiitos onnitteluista :wave: Plussatuulia kaikille yrittäville:whistle:
Toivottavasti tämä raskaus menee hyvin,koskaan ei ole ollut ongelmia,mutta tuttavapiirissä sitäkin enemmän.
Aina raskaus pelottaa ja jännittää :saint:
 
Heipan, mulla on nyt kp38/32 menossa ja tähän asti kohdunnapukka on ollut korkealla ja kova luullusta oviksesta asti, tänään kn on kuitenkin laskeutunut hieman alemmas ja on pehmeämpi mutta kiinni ja jotenkin jännästi siinä on semmonen.. noh..lippa? Outoa mutta enivei, toivoa voi siis olla pehmentymisenkin jälkeen ja että olisi vähän avoinkin \\o/ Onnea plussista toivotaan että minäkin pääsen plussaamaan vielä :p
 
updown harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:45 Lastwish kirjoitti:
Heipan, mulla on nyt kp38/32 menossa ja tähän asti kohdunnapukka on ollut korkealla ja kova luullusta oviksesta asti, tänään kn on kuitenkin laskeutunut hieman alemmas ja on pehmeämpi mutta kiinni ja jotenkin jännästi siinä on semmonen.. noh..lippa? Outoa mutta enivei, toivoa voi siis olla pehmentymisenkin jälkeen ja että olisi vähän avoinkin \\o/ Onnea plussista toivotaan että minäkin pääsen plussaamaan vielä :p
Mulla tuo napukka on vähän auki ja sormella kun koittaa,ikäänkuin kalvo vastassa. Mutta nyt kokeilut loppu,kun plussa tärähti,ettei menis pöpöjä :D
Taitaa tuo napukka kaikilla oireilla vähän erilailla..
Plussaonnea sinulle :wave:
 
harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:50 Lastwish kirjoitti:
Istut kyykylleen vaikka vessan lattialle ja pestyillä sormilla koitat ylettyä kohdunnapukalle sinne emättimen perälle, kyllä sen sieltä pitäisi selkeästi löytyä :D
millanen pitäs olla siis raskaudessa?Onko se taaempana vai?nippeli siis :xmas:
 
No mitä minä olen keskusteluista ymmärtänyt on se että raskaana ollessa kohdunsuun tulisi olla kiinni ja kiinteä, mutta kuitenkaan se ei satavarmaa ole. Omasta kokemuksesta voin sanoa että kohdunsuu on ollut minulla korkealla,kiinteä ja kiinni ovulaatiosta lähtien siihena sti kunnes kuukautiset alkavat. Yleensä päivää ennen tai samana päivänä kun kk alkaa kohdunsuu on laskeutunut alas, pehmentynyt ja avoinna (näin siis vain minulla, muista en tiedä)

Nyt se on kuitenkin on jo ns. yliaikaa ollut todella korkealla, kiinteä kuin nenänpää ja kiinni, aamulla oli hieman alempana ja pehmeämpi(ei siis ihan pehmeä kuten kuukautisten alkaessa) mutta kuitenkin suljettu ja jotenkin siinä tuntui olevan sellainen jännä lippa edessä?? Vaikea selittää, mutta kannattaa tarkkailla kohdunsuuta koko kierron ajan vaikka aina samaan aikaan niin tietää miten se muuttuu kierron edetessä. Ovulaation aikana se vissiin on alhaalla pehmeä ja avonainen kun sieltä kunnon limatkin tulevat. Mene ja tiedä voihan se olla jokaisella hieman eritavoin käyttäytyvä :D

Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.

Lastis
 

Yhteistyössä