• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Luuletteko tosiaan, että terveydenhuollon henkilökunta rokotettas

  • Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti
sanna
sikainfluenssaa vastaan, jos ei oltas varmoja ettei aiheuta vakavia seuraamuksia? Kun niitä antamaan, niin otan heti itselleni. Syy: kuulun riskiryhmään. Myös mieheni ottaa, syy: kuuluu riskiryhmää. 2,5 vuotiaalle lapselle en ota, kun ei kuulu riskiryhmään eikä sairastuminen todennäköisesti olisi kohtatalokas hälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
eipä niidenkään ole pakko sitä ottaa. Itse en ota vaikka sairaanhoitaja olenkin.
eI ollutkaan kyse onko pakko ottaa vai ei, vaan että se ei ole haitallista, koska terveydenhuolto rokotetaan ensin.

No rokottaahan ne kai tavallista influenssaakin vastaan hoitohenkilökuntaa ja ei silti merkitse sitä että se flunssa olisi jotenkin hirveän vaarallinen.
 
Kuka tienas fyrkat
..ja pakkohan ne rokotteet on jollekin tökätä kun niistä Suomikin on maksanut miljoonia. Glaxo-smith-Kline tienannut tähän mennessä 3,1 miljardia euroa vaikkei ketään ole vielä edes rokotettu...
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
eipä niidenkään ole pakko sitä ottaa. Itse en ota vaikka sairaanhoitaja olenkin.
eI ollutkaan kyse onko pakko ottaa vai ei, vaan että se ei ole haitallista, koska terveydenhuolto rokotetaan ensin.
Miten se tekee siitä ei haitallisen että teidät rokotetaan?
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Hoitajat rokotetaan siksi, että on hölökuntaa hoitamaan sairastuneita, jos epidemia iskee. Yritetään karsia siis hoitajien poissaoloja.
Joo-o, oliko tää nyt joku uutinen miks hoitsut rokotetaan ensin.... voi elämä.
 
Beep
Osaatteko sanoa, että miksi kaikki mun tutut, joille on annettu kausi-influenssarokote, ovat sen talven olleet koko ajan kipeinä?

Otin itsekin yhtenä vuonna, enkä sen jälkeen ole viitsinyt kun olin koko ajan kipeänä.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Osaatteko sanoa, että miksi kaikki mun tutut, joille on annettu kausi-influenssarokote, ovat sen talven olleet koko ajan kipeinä?

Otin itsekin yhtenä vuonna, enkä sen jälkeen ole viitsinyt kun olin koko ajan kipeänä.


:attn:
 
hirveät rokotukset
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Osaatteko sanoa, että miksi kaikki mun tutut, joille on annettu kausi-influenssarokote, ovat sen talven olleet koko ajan kipeinä?

Otin itsekin yhtenä vuonna, enkä sen jälkeen ole viitsinyt kun olin koko ajan kipeänä.
Sama täällä, tämän vuoksi en ole ko. rokotetta ottanutkaan enää moneen vuoteen
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja mä oon sitä mieltä:
että lukekaa tua aloitus " Pitkä teksti, mutta kannattaa lukea " Sen jälkeen ainakin oma mieleni vähän valaistui.

Kun muutenkin, ei noihinkaan väittämiin voi mennä satasella uskomaan, niin mun mieleni ei valaistu, tulee vain lisää tietoa, mutta ei totuutta.

Paras olisi olla lukematta yhtään mitään - varmaan. ;)

 

Yhteistyössä