Luulenko mä vaan, vai onko täällä tosiaan nykyään ihan kuollutta joka kerta kun tänne palstalle tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Aika vähän on tullut täällä aikaa vietettyä koska kun tänne tulee on niin tylsää että haukottelen leuat natisten ja silmät vettä tiristen...onko täällä aina samanlaista vai olenko vaan väärään aikaan paikalla?
Olen kyllä jotenkin tähän uuteen systeemiin jo tottunut, mutta kuka hitto nyt täällä yksin viitsisi palstailla : /

Kaikki vaan odottelee että joku tekee aloituksen.Tässä vähän aikaa sitten tein aloituksen, meni jonnekkin moderointijonoon tarkastettavaksi :)
Kai se joskus voi ilmaantua.

[QUOTE="minä";21968361]Kaikki vaan odottelee että joku tekee aloituksen.Tässä vähän aikaa sitten tein aloituksen, meni jonnekkin moderointijonoon tarkastettavaksi :)
Kai se joskus voi ilmaantua.[/QUOTE]

Ai. Meneekö kaikki aloitukset nykyään tarkistettavaksi ennen kuin ilmestyy vaiko vain harmaiden tekemät? Pöh. Se kyllä latistaa aina niin mukavien provoketjujen syntyä : /

[QUOTE="minä";21968361]Kaikki vaan odottelee että joku tekee aloituksen.Tässä vähän aikaa sitten tein aloituksen, meni jonnekkin moderointijonoon tarkastettavaksi :)
Kai se joskus voi ilmaantua.[/QUOTE]

siis kukamitähäh ? onko täällä joku tarkastus-systeemikin nykyään, et oo tosissasi :O

Se on sitä arkea taas.

Äidit on palannut töihin tai opiskelee. Ei voi roikkua enää netissä kaiket päivät. Kotiäideillä taas piisaa näin syksyllä kiirettä kun täytyy niitä Ticketin välikausi- ja toppahaalareita haalia lapsille ja niitä oikean värisiä reimatecin tumppuja ettei sitten hävetä hiekkalaatikolla.

Tyhmimmät tietysti jäi uudistuksen jälkeen pois jo ihan sen takia etteivät osaa uutta palstaa käyttää.

[QUOTE="minä";21968443]Rekkaamattomana kun tekee aloituksen menee jonnekkin tarkastettavaksi varsinkin jos sisältää jonkun linkin.Kokeilkaa :)[/QUOTE]

Ei ainakaan mulla. Tohon se heti tuli toi "kokeilen" aloitus...

[QUOTE="minä";21968443]Rekkaamattomana kun tekee aloituksen menee jonnekkin tarkastettavaksi varsinkin jos sisältää jonkun linkin.Kokeilkaa :)[/QUOTE]

No eikä mee vakiona :D tosin toi linkki juttu voi vaikuttaa, mut oon kyl tehny alotuksia eikä oo mitää ihmettä ollu. Mut yks päivä kun vastasin sellasee harmittomaa lapselle nimi ketjuun ni tuli (aivan asialliseen ) viestiin, et siirretty tarkistettavaksi eikä sitä oo sit näkyny :(

Yhteistyössä