luulenko mä vaan vai onko lynkkausmeininki täällä pahentunut entisestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä kehtaan laittaa nimimerkkini esille ja kertoa mielipiteeni,koska tää on vaan nettimaailmaa..mua ei vois vähempää oikeesti kiinnostaa mitä ihmiset täällä kommentoi. Toki,jos asiasta keskustellaan, niin osallistun ihan mielelläni mielipiteitten jakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
minä kehtaan laittaa nimimerkkini esille ja kertoa mielipiteeni,koska tää on vaan nettimaailmaa..mua ei vois vähempää oikeesti kiinnostaa mitä ihmiset täällä kommentoi. Toki,jos asiasta keskustellaan, niin osallistun ihan mielelläni mielipiteitten jakoon.

niinhän tämä onkin vain nettimaailma....mutta pitääkö sitä kiusata aina jotakotuta ihan isolla porukalla? Näillä ihmisillä ei ole kaikki hyvin. toki pitää heidän päästä jossakin höyryjä, mutta he kiusaavat niin kouluissa, töissä kuin netissäkin.

no minä olen yksi niistä,joka joutuu lynkkauksen kohteeksi aina toisinaan, mutta sillonkin mä vaan oikeesti nauran :)

sitä en ymmärrä itsekään,että jos jollakulla on oikea hätä, niin täällä aletaan solvaamaan..

ja elämän faktajuttu on se,että ne ketkä kiusaavan, ovat sisältään hyvin heikkoja ja epävarmoja. Juuri heillä piru nostaa sarvet ylös ja heidän suustaan kuulee kaikkein törkeimmät kommentit. Epävarmuus ja huono itsetunto puetaan kovaksi ulkokuoreksi, josta vain harva pitää.

ja elämän faktajuttu on se,että ne ketkä kiusaavan, ovat sisältään hyvin heikkoja ja epävarmoja. Juuri heillä piru nostaa sarvet ylös ja heidän suustaan kuulee kaikkein törkeimmät kommentit. Epävarmuus ja huono itsetunto puetaan kovaksi ulkokuoreksi, josta vain harva pitää.

Samaa mieltä.

Huutajat pelkää... niinhän se menee.... toisilla on se pätemisen tarve vietti jopa niin kovana et sitten pitää vetää överiksi kun tietoa ei enää ole... ja tietty nää harmaat on yks frendi.... kun ei uskalleta pysyä nicin takana niin vajotaan ala-asteelle takas . Miuta ei hetkauta suuntaan eikä toiseen nää kyseiset henkilöt ... ken tyhmyytensä haluaa kaikkien nähtävälle nuin tyhmällä tavalla tuoda niin antaa palaa vaan... harmaanankin takana kirjoittelee ihminen vaan . Positiiviisä tiety on et sanotaan suoraan eikä supista jossain muualla sitten mutta mulle saa laittaa kyl ihan suoraankin viestiä ja palautetta jos tunnostaa et alan liikaa vannetta kiristämään ja kaipais hiukkasen väljenystä...

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Samaa mieltä.

näinhän se on

Yhteistyössä