luulenko mä vaan vai onko lynkkausmeininki täällä pahentunut entisestään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Olin välillä poissa, ja nyt kun olen taas oleillut täällä jonkin aikaa, niin noita keskusteluja lukiessa tulee vaikutelma että valtaosalla on jotain ongelmaa joka sitten purkautuu ihme aggressiona milloin ketäkin kohtaan.
On täällä ennenkin joku aina joutunut ns silmätikuksi, mutta joskus oli sentään ihan asiallistakin keskustelua, vaikka eriäviä mielipiteitäkin esitettiin....

No on se tainnut lisääntyä. Vaikka kyllä neljä vuotta sitten paltalla päivittäin kirjoiteltiin joko pintelinistä, marjapuurosesta, henskusta tai kiiskiksestä, ei niin positiiviseen sävyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se tainnut lisääntyä. Vaikka kyllä neljä vuotta sitten paltalla päivittäin kirjoiteltiin joko pintelinistä, marjapuurosesta, henskusta tai kiiskiksestä, ei niin positiiviseen sävyyn.

nÄIN ON

Pintelinistä oli tosiaan yhteen aikaan haukkumisketjuja joka armas päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja YES:

nÄIN ON

Juu mäkin muistan Henskun ynnä muut hyvin...mutta silti jollain tapaa tuntuu että täällä on enemmän sellasta tyhjää täynnä olevaa sananvääntöä, ei edes väittelyä asioista, vaan jonninjoutavaa lällättelyä, joka sitten menee räikeästi henkilökohtaisuuksiin.
En mä sillä että kaikkien pitäisi olla tasapäisen samanmielisiä, väittelyt hyvin perusteltuine mielipiteineen tämmöiset palstat just mielenkiintoiseksi tekee, mutta nykyään ei väitellä asioista vaan asian vierestä

kuka jaksaa vaivata päätään ja miettiä mitä netissä porukka touhuaa. Ihan sama mikä meininki täällä on jos ei nappaa menen pois. Samaa suosittelen ap.lle ja muille joilla jokin palstalla vaivaa niin kovin että siitä pitää tehdä oikein aloitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
kuka jaksaa vaivata päätään ja miettiä mitä netissä porukka touhuaa. Ihan sama mikä meininki täällä on jos ei nappaa menen pois. Samaa suosittelen ap.lle ja muille joilla jokin palstalla vaivaa niin kovin että siitä pitää tehdä oikein aloitus.

No jos minä saisin päättää, niin rääväsuut olis saanu jäädä tänne tulematta. Netti on yhteisö ja yhteisöissä on sääntöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja:

No jos minä saisin päättää, niin rääväsuut olis saanu jäädä tänne tulematta. Netti on yhteisö ja yhteisöissä on sääntöjä.

Häivy puhumasta paskaa.

joillakin ihmisillä on paha olla ja sitten yritetään sitä oloa parantaa kiusaamalla jotakin....ja kyllä minusta pahenee koko ajan. Sääli, koska monet mukavat ketjut on pilattu niin, että jotakuta on ruvettu urakalla ja porukalla haukkumaan tai sitten pitää aloittaa ihan sille henkilölle pyhitetty ketju jossa sitten saadaan rauhassa kiusata.
Eilen kysyin eikö tällaisia ihmisiä kukaan rakasta tai huomioi kun näin tekevät. Koska huomion hakuisuuttahan tuo kiusaaminenkin on.

Mä olen monesti kokenut sen, että jos mua haukutaan jossain ketjussa ja sit sanon takas yhtä ystävällisesti, niin olenkin huonokäytöksinen jne...
täällä äidit nyt vaan näyttäis olevan niitä maailman vähäjärkisimpiä olentoja, ei voi mitään...

Yhteistyössä