Luulen että olen sairastanut koronan mutta minua ei uskota

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinhän voikin, mutta syy on kuulemma se, että en ole mitenkään voinut sairastaa koronaa koska se oli mulla marraskuun lopusta pitkälle joulukuuhun, ja lehdissä oli juttua siitä ensimmäisiä kertoja vasta tammikuussa.
 
vierailija
Joulukuussa tulee kaksi vuotta. Kaikki oireet täsmää koronaan. Mulla ei oo tuollaista tautia ollut koskaan, influenssan oon kans sairastanut eikä ollu tuollaista.

ap
 
vierailija
Miksi hyökkäät keskustelijoiden kimppuun jos haluat keskustella? Asiattomat kommentit voi vaan ohittaa. Ihan vinkiksi.
Niin, voi ohittaa jos haluaa. Ja voi vastata niihin jos haluaa. Missä minä olen muiden keskustelijoiden kimppuun hyökännyt? Ja miten mun asiallinen vastaus oli kimppuun hyökkäämistä? Miksi tällaiseenkin ketjuun ylipäänsä on ihan pakko tulla kirjoittamaan asiaton ja ilkeilevä kommentti? Kerro ihmeessä.
 
vierailija
Niin, voi ohittaa jos haluaa. Ja voi vastata niihin jos haluaa. Missä minä olen muiden keskustelijoiden kimppuun hyökännyt? Ja miten mun asiallinen vastaus oli kimppuun hyökkäämistä? Miksi tällaiseenkin ketjuun ylipäänsä on ihan pakko tulla kirjoittamaan asiaton ja ilkeilevä kommentti? Kerro ihmeessä.
Miten se kommentti oli asiaton ja ilkeä? Luulo nääs ei ole tiedon väärti. Kirjoitit itsekin luulevasi.
 
vierailija
Samaa olen miettinyt kuin aloittaja. Minulla ja miehelläni oli juuri koronaoireinen tauti vuoden-19 joulukuussa. Tauti oli ihan erilainen kuin mikään aiemmin sairastettu. Rankka kokemus, vielä joulunakin vointi aika uupunut. Kävin lääkärissäkin, mutta silloin ei vielä tiedetty koronasta paljonkaan, eikä sitä osattu epäillä. Olimme käyneet Tallinassa ja laivalla oli aika paljon myös ulkomaalaisia. Kotiinpaluun jälkeen mieheni sairastui jo muutaman päivän päästä kovaan tautiin, kuume, yskä ja yleisvointi meni tosi huonoksi. Siitä viikon päästä sama tauti iski minuun. Koronasta alettiin uutisoida vasta tammikuussa -20. Sitten se pikkuhiljaa ryöpsähtikin lähes pääuutiseksi ja aloimme miettiä, oliko meillä korona jo joulukuussa?
 
vierailija
Minä sairastin sen jo varmaan keväällä 2019. Oli niin outo tauti, etten ikinä ennen oli sellaista sairastanut, eikä lääkäritkään sitä tunnistaneet. Oireet sopivat koronaan.

Ja sairastin koronan kaksi kuukautta sitten, ei mennyt saman kaavan mukaan, mutta on virallisesti sairastettu. Ei ollut niin paha kuin pelkäsin, vaikka hetkellisesti sainkin pelottavia hengitysoireita.
 
vierailija
Samaa olen miettinyt kuin aloittaja. Minulla ja miehelläni oli juuri koronaoireinen tauti vuoden-19 joulukuussa. Tauti oli ihan erilainen kuin mikään aiemmin sairastettu. Rankka kokemus, vielä joulunakin vointi aika uupunut. Kävin lääkärissäkin, mutta silloin ei vielä tiedetty koronasta paljonkaan, eikä sitä osattu epäillä. Olimme käyneet Tallinassa ja laivalla oli aika paljon myös ulkomaalaisia. Kotiinpaluun jälkeen mieheni sairastui jo muutaman päivän päästä kovaan tautiin, kuume, yskä ja yleisvointi meni tosi huonoksi. Siitä viikon päästä sama tauti iski minuun. Koronasta alettiin uutisoida vasta tammikuussa -20. Sitten se pikkuhiljaa ryöpsähtikin lähes pääuutiseksi ja aloimme miettiä, oliko meillä korona jo joulukuussa?
Mulla oli ihan samat oireet. Plus maha sekaisin ja oksentelin. Ja kuume niin korkea että vessaan meneminen oli vaikeaa, kun ei tahtonut pystyssä pysyä. Ja yskä oli niin kova ettei mulla ole eläessäni sellaista ollut. Meni oikeasti pissat housuihin monta kertaa. Ai niin ja se alkoi niin että oksensin, ja sitten hävisi maku-ja hajuaisti aivan täysin. Eikä ollut nenä tukossa et ei siitä johtunut. Ja se kesti pelottavan kauan että taas maistoin tai haistoin mitään.
 

Yhteistyössä